کد خبر : 146244
تاریخ انتشار : شنبه 18 آبان 1398 - 10:47
-

مقیمی: امیدوارم فدراسیون اصراری بر ۱۴تیم بودن لیگ نداشته باشد

مقیمی: امیدوارم فدراسیون اصراری بر ۱۴تیم بودن  لیگ نداشته باشد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، نسترن مقیمی در رابطه بازی با پویندگان فجر شیراز اظهار کرد: انتظار بازی سخت داشتیم که آن هم اتفاق افتاد. باتوجه به اینکه فرزانه توسلی را به همراه نداشتیم شرایط برای ما سخت تر شده بود. تفکرمان این بود که منطقی بازی کنیم و درگیر احساسات نشویم، در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، نسترن مقیمی در رابطه بازی با پویندگان فجر شیراز اظهار کرد: انتظار بازی سخت داشتیم که آن هم اتفاق افتاد. باتوجه به اینکه فرزانه توسلی را به همراه نداشتیم شرایط برای ما سخت تر شده بود. تفکرمان این بود که منطقی بازی کنیم و درگیر احساسات نشویم، در برخی از صحنه ها کنترل خودمان را از دست دادیم اما توانستیم نتیجه بازی را به دست آوریم.

وی افزود: داوری خوب بود و در نتیجه بازی تاثیر نداشت.

بازیکن تیم فوتسال بانوان نامی نو با بیان اینکه پویندگان تیم سرسختی است، خاطر نشان کرد: نتایج قبلی این تیم را که نگاه کنیم می بینیم، تیم های بالای جدول پویندگان را به سختی شکست دادند. تیم جوان و خوبی هستند که امیدوارن این تیم های خوب به لیگ اضافه شوند.

مقیمی  در خصوص کاپیتانی در این بازی، تصریح کرد: توسلی بازیکن بزرگی است که وقتی در بازی باشد به عنوان گلر و لیدر  خیالمان راحت است، اما زمانی که اونیست کارمان سخت تر می شود. در زمان نبود او من کاپیتان بودم که مسئولیت بیشتری داشت  و توانستم از این مسئولیت بزرگ سربلند بیرون بیایم.

وی با اشاره به اینکه وقفه در لیگ باعث کم شدن کیفیت لیگ می شود، گفت: زمانی که در لیگ وقفه می افتد آمادگی تیم ها و کیفیت لیگ را پایین می آورد که متاسفانه هرسال شاهد انصراف تیم ها هستیم. امیدوارم در سال های آینده فدراسیون اصراری بر ۱۴تیم بودن  لیگ نداشته باشد که شرایط امسال پیش نیاید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.