کد خبر : 146316
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 آبان 1398 - 14:49
-

تیم ملی دیداری با بلژیک و فرانسه نخواهد داشت

تیم ملی دیداری با بلژیک و فرانسه نخواهد داشت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: برای اردوی بعدی تیم ملی و حضور در تورنمنت چهارجانبه مشهد لژیونرها را دعوت می‌کنیم. سیدمحمد ناظم الشریعه با اشاره به اتمام اردوی تیم ملی فوتسال گفت: فکر نمی کنم تا پیش از شروع تورنمنت مشهد با حضور تیم های بلاروس، اوکراین و اسلواکی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: برای اردوی بعدی تیم ملی و حضور در تورنمنت چهارجانبه مشهد لژیونرها را دعوت می‌کنیم.

سیدمحمد ناظم الشریعه با اشاره به اتمام اردوی تیم ملی فوتسال گفت: فکر نمی کنم تا پیش از شروع تورنمنت مشهد با حضور تیم های بلاروس، اوکراین و اسلواکی اردوی دیگری داشته باشیم. اولین بازی ما در تورنمنت مشهد ۱۱ آذر است و احتمالا یک هفته قبل از آن اردو خواهیم داشت.

وی ادامه داد: در این اردو سعی کردیم مشکلات دفاعی را به صورت تئوری و عملی برطرف کنیم. خوشبختانه تورنمنت مشهد در «فیفا دی» است و لژیونرها به تیم ملی اضافه می شوند.

سرمربی تیم ملی فوتسال یادآور شد: من قبلا هم گفته ام که در تیم ملی به بازیکنان باهوش نیاز دارم تا به بازیکنانی که صرفا شرایط بدنی خوبی دارند. فیزیک و آمادگی جسمانی مهم است ولی هوش بازیکن هم اهمیت دارد تا با کمترین حرف و انرژی، بیشترین بازدهی را داشته باشیم.

ناظم الشریعه در پایان درباره وضعیت دیدارهای درخواستی تیم ملی فوتسال با بلژیک و فرانسه گفت: اطلاعی ندارم ولی بعید می دانم بازی با این تیم ها فراهم شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

علیرضا یکشنبه , ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹

ای بابا
فرانسه جدیدا تو فوتسال خیلی پیشرفت کرده بازی با این تیم جالب میشد
بلژیکم قویه
البته کلا دیگه عادت کردیم همیشه صحبت از تیمای جذاب مثل پرتغال و آرژانتین و …. هست
آخرش بازم میریم با روسیه دو تا دیدار رفت و برگشت برگزار میکنیم