کد خبر : 146272
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 آبان 1398 - 10:51
-

عباسی: برای جبران ناکامی تیم امید و مس تلاش می کنیم/ جوانان می توانند به تیم ملی کمک کنند

عباسی: برای جبران ناکامی تیم امید و مس تلاش می کنیم/ جوانان می توانند به تیم ملی کمک کنند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سعید احمد عباسی بازیکن تیم ملی فوتسالکشورمان درباره وضعیت تیم ملی فوتسال قبل از آغاز رقابت‌های چهار جانبه مشهد گفت: همان طور که می‌دانید یک جلسه تمرین را به مدت ۳ روز در تهران برگزار کردیم. این تمرینات دیروز بعد از ظهر به پایان رسید و همچنین قرار است یک جلسه

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سعید احمد عباسی بازیکن تیم ملی فوتسالکشورمان درباره وضعیت تیم ملی فوتسال قبل از آغاز رقابت‌های چهار جانبه مشهد گفت: همان طور که می‌دانید یک جلسه تمرین را به مدت ۳ روز در تهران برگزار کردیم. این تمرینات دیروز بعد از ظهر به پایان رسید و همچنین قرار است یک جلسه تمرین دیگری را قبل از آغاز رقابت‌های چهار جانبه مشهد برگزار کنیم.

او افزود: در تمرین آخر قرار است بازیکنان لژیونر و اصلی به تیم ملی اضافه شوند تا با تمام توان و قدرت خود وارد مسابقات چهار جانبه مشهد شویم.

بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان درباره این که بازی‌های تدارکاتی چقدر می‌تواند به تیم ملی ما در مسابقاتجام ملت‌های آسیا کمک کند گفت: این نوع بازی‌ها بسیار می‌تواند به ما کمک کند همان طور که می‌دانید فوتسال در آسیا بسیار پیشرفت کرده است و دیدیم که تیم ملی امید و مس سونگون در مسابقات آسیایی چه نتایجی را کسب کرده اند و این نشان می‌دهد تیم‌های آسیایی در حال کار کردن هستند و امیدوارم که با قهرمانی در جام ملت‌های آسیا بتوانیم ناکامی تیم‌های ملی امید و همچنین نماینده کشورمان در جام باشگاه‌های آسیا را جبران کنیم.

سعید احمد عباسی بازیکن تیم ملی فوتسال کشوزمان درباره حمایت‌های فدراسیون فوتبال از تیم ملی هم گفت: مسئولان فدراسیون فوتبال در این مدت صحبت‌هایی راجع به حمایت از تیم ملی فوتسال انجام داده اند و امیدواریم که این حمایت‌ها نیز عملی شود و فقط در حد صحبت کردن نباشد.

بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان همچنین درباره این که آیا بازیکنان جوان می‌توانند ما را در جام ملت‌های آسیا کمک کنند بیان داشت: هدف اول ما قهرمانی در جام ملت‌های آسیا است و بدانید که بازیکنان تیم ملی تمام تلاش خود را در این امر به کار خواهند گرفت تا دوباره بتوانیم عنوان قهرمانی آسیا را کسب کنیم و همچنین با حضور جوانان می‌توانیم این مسیر را به خوبی ادامه دهیم. بازیکنان جوانانی که الان در تیم ملی حضور دارند می‌توانند در کنار بازیکنان با تجربه بسیار به ما کمک کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.