کد خبر : 146332
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 آبان 1398 - 18:31
-

عروجی: بازیکنان جوان فعلی از بهترین نسل های فوتسال ایران هستند/لیگ برتر امسال از کیفیت بالایی برخوردار است/امیدوارم فدراسیون حمایت‌های خود را از تیم ملی بیشتر کند

عروجی: بازیکنان جوان فعلی از بهترین نسل های فوتسال ایران هستند/لیگ برتر امسال از کیفیت بالایی برخوردار است/امیدوارم فدراسیون حمایت‌های خود را از تیم ملی بیشتر کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ابوالقاسم عروجی بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان درباره شرایط تیم ملی قبل از آغاز رقابت‌های چهار جانبه مشهد بیان کرد: خوشبختانه تیم ملی موفق شد در ۳ روز تمرین پر فشاری را با حضور بازیکنان جوان و با تجربه برگزار کند. درتمرینات اخیر که دیروز به پایان رسید، کادر فنی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ابوالقاسم عروجی بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان درباره شرایط تیم ملی قبل از آغاز رقابت‌های چهار جانبه مشهد بیان کرد: خوشبختانه تیم ملی موفق شد در ۳ روز تمرین پر فشاری را با حضور بازیکنان جوان و با تجربه برگزار کند. درتمرینات اخیر که دیروز به پایان رسید، کادر فنی با دعوت از بازیکنان جوان و با تجربه تیم را آماده حضور در رقابت‌های چهار جانبه مشهد کرد. همان طور که می‌دانید بازی‌های چهار جانبه مشهد می‌تواند به ما در مسابقات جام ملت‌های آسیا بسیار کمک کند.

بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان درباره بازیکنان جوان تیم ملی هم گفت: به نظر من این بازیکنان جوانی که اکنون در تیم ملی حضور دارند یکی از بهترین نسل‌های فوتسال ایران هستند که می‌توانند جایگزین خوبی برای تیم ملی در آینده باشند و حتی آن‌ها می‌توانند تیم ملی را در مسابقات جام ملت‌ها و همچنین جام جهانی که سال بعد برگزار می‌شود بسیار کمک کنند.

ابوالقاسم عروجی بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان همچنین درباره تیم‌های شرکت کننده در مسابقات جام ملت‌های آسیا گفت: بازی‌های جام ملت‌های آسیا امسال بسیار سخت است. تمام کشور‌ها مشغول تمرین هستند تا با قدرت بسیار وارد رقابت‌های آسیایی شوند. به غیر از رقبای سنتی ما مثل ژاپن و تایلند که همیشه برای ما دردسر ساز بوده اند، تیم‌هایی مثل قرقیزستان، ترکمنستان و حتی افغانستان از پیشرفت خوبی برخودار هستند و در رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا نشان دادند که چه مقدار فوتسالشان پیشرفت کرده است.

او فزود: همان طور که گفتم سطح کیفیت تیم‌های آسیایی بسیار بالا رفته است، اما بدانید که ما تیم ملی ایران هستیم و تنها یک هدف داریم آن هم قهرمانی در جام ملت‌های آسیا است و امیدوارم که با قهرمانی در جام ملت‌ها بتوانیم دل مردم عزیزمان را شاد کنیم.

لیگ برتر امسال از کیفیت بالایی برخوردار است

ابواقاسم عروجی بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان در ادامه درباره رقابت‌های لیگ برتر هم گفت: به نظر من امسال سطح مسابقات لیگ بسیار بالا است و به مانند فصول گذشته که دو تیم مس سونگون و گیتی پسند از قبل قهرمانی خود را قطعی می‌کردندف، اما این فصل نمی‌توان ازد الان پیش بینی کرد که چه تیم می‌تواند قهرمان شود، زیرا تیم‌هایی مثل فرش آرا، سن ایچ و سوهان محمد سیما قم به همراه شهروند ساری در این فصل هر کدام بسیار خوب کار کرده اند و می‌توانند یکی از مدعیان اصلی قهرمانی باشند.

بازیکن تیم فوتسال مس سونگون درباره تقابل این هفته تیم مس با سن ایچ ساوه هم گفت: سن ایچ ساوه از تیم‌های بسیار خوب این فصل است. آن‌ها در ۲ بازی گذشته خود شکست خورده اند و برای آن که از کورس قهرمانی عقب نمانند با تمام قوا به مصاف ما می‌آیند همان طور که می‌دانید سن ایچ در بازی رفت موفق شد ما را شکست دهد و ما هم برای جبران آن نتیجه با تمام قدرت وارد مسابقه می‌شویم.

ابوالقاسم عروجی بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان در پایان صحبت هایش درباره حمایت‌های فدراسیون فوتبال از تیم ملی هم گفت: امیدوارم فدراسیون فوتبال حمایت‌های خود را از تیم ملی بیشتر کند تا این که فوتسال ما بتواند در رقابت‌های مهم آسیایی و جهانی بهترین عملکرد را داشته باشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس یکشنبه , ۱۹ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۶

بخدا هیچ کدام از این بازیکنان جوان نه توى آسیا و نه جام جهانى بازى نمیکنند اینا فقط سیا بازى ناظم الشریعه هست و بزودى دستش رو میشه حالا نگاه کنید!!!