کد خبر : 146294
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 آبان 1398 - 11:12
-

محمدی: امیدوارم به فینال جام حذفی برسیم /توپ‌های زیاد و به موقعی را دفع کردم

محمدی: امیدوارم به فینال جام حذفی برسیم /توپ‌های زیاد و به موقعی را دفع کردم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال گازپروم با حضور ملی پوش ایران در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روسیه پیروز شد. سپهر محمدی دروازه بان تیم ملی فوتسال ایران که در لیگ روسیه شاغل است گفت: بعد از سه هفته تعطیلی لیگ روسیه به علت حضور تیم ملی روسیه در مسابقات مقدماتی جام

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال گازپروم با حضور ملی پوش ایران در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی روسیه پیروز شد.

سپهر محمدی دروازه بان تیم ملی فوتسال ایران که در لیگ روسیه شاغل است گفت: بعد از سه هفته تعطیلی لیگ روسیه به علت حضور تیم ملی روسیه در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های اروپا بازی‌های جام حذفی شروع شد که شنبه ۱۸ آبان در مرحله یک هشتم نهایی توانستیم ۹ بر دو تیم دسته اولی «زیک» از شهر یکاترینبورگ را مغلوب کنیم و راهی مرحله یک چهارم نهایی شویم.

وی در خصوص عملکردش در این بازی افزود: با وجود اینکه تیم ما حریفش را با نتیجه پرگلی شکست داد، اما عملکرد خوبی در این بازی داشتم، توپ‌های زیاد و به موقعی را دفع کردم، امیدوارم در مرحله یک چهارم نهایی و نیمه نهایی بتوانیم پیروز شویم و در نهایت به فینال مسابقات برسیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.