کد خبر : 146358
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 آبان 1398 - 11:36
-

یاری: این بازیکنان چیزی کمتر از بازیکنان طراز اول فوتسال ندارند / دوم و سوم اسفندماه روسیه به ایران می‌آید

یاری: این بازیکنان چیزی کمتر از بازیکنان طراز اول فوتسال ندارند / دوم و سوم اسفندماه روسیه به ایران می‌آید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شهناز یاری در پایان اردوی نخست تیم ملی فوتسال بانوان ایران اظهار داشت: همانطور که پیش بینی می‌کردیم، اردوی خیلی خوبی است و بچه‌ها با انگیزه خیلی بالایی تمرین می‌کنند. تمرینات خیلی خوبی را پشت سرمی‌گذاریم و با تمام قوا تلاش می‌کنیم که بهترین نفرات را برای مسابقات قهرمانی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شهناز یاری در پایان اردوی نخست تیم ملی فوتسال بانوان ایران اظهار داشت: همانطور که پیش بینی می‌کردیم، اردوی خیلی خوبی است و بچه‌ها با انگیزه خیلی بالایی تمرین می‌کنند. تمرینات خیلی خوبی را پشت سرمی‌گذاریم و با تمام قوا تلاش می‌کنیم که بهترین نفرات را برای مسابقات قهرمانی آسیا گزینش کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان افزود: هنوز هم برای این بازیکنان فرصت باقی هست و هر بازیکنی که از جمع ما خارج شود به این معنی نیست که از اردوهای ملی حذف شده است بلکه تا پایان مسابقات لیگ یعنی اسفندماه فرصت دارند که دیده شوند.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان با اشاره به سفر به شهرهای مختلف جهت دیدن عملکرد بازیکنان در لیگ برتر اظهار داشت: بازی‌های لیگ را با شروع نیم فصل دوم زیرنظر می‌گیرم و حتماً برای دیدن بازی‌های مهم به شهرهای مختلف می‌روم. پس از این بازیکنان ارزیابی و دیده می‌شوند و هنوز فرصت دارند که به ما و تیم ملی کمک کنند. ما این حق را برای همه بازیکنان محفوظ نگه می‌داریم.

وی ادامه داد: اردوی جدید تیم ملی از نیمه آذرماه آغاز می‌شود و مسلماً بازیکنانی از این اردو و ورزشکاران جدید اضافه خواهند شد.

یاری همچنین سطح تکنیکی و تاکتیکی بازیکنان را بالا ارزیابی کرد و گفت: به جرأت می‌گویم این بازیکنان چیزی کمتر از بازیکنان طراز اول فوتسال ندارند و شاید تنها تفاوت شان کمبود تجربه‌شان باشد که امیدواریم این تجربه بین المللی را به دست آورده و بدون استرس به تیم ملی کمک کنند و مستلزم زمان است.

وی از حضور تیم ملی روسیه در ایران خبر داد و افزود: به دلیل اینکه مسابقات لیگ برگزار می‌شود و اردوها بلند مدت نیست، پیش از آغاز سال ۹۹، بازی دوستانه‌ای با روسیه خواهیم داشت. دوم و سوم اسفندماه روسیه به ایران می‌آید و می‌توانیم از بازیکنانی که به تیم اضافه می‌شوند این استفاده کنیم تا تجربه کسب کرده و محکی بخورند.

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان با بیان این مطلب که برگزاری مسابقات اردوهای تیم ملی با لیگ باشگاهی تداخل ندارد، اظهار داشت: مسابقات لیگ را در نظر گرفتم و با توجه به برنامه تیم‌ها و مسابقات و شرایط جدول، اردو را در زمانی گذاشتم که بعد از مسابقه می‌توانند در اردو حاضر شوند.

یاری در پایان درباره انتخاب بازیکنان جدید در ترکیب تیم ملی فوتسال گفت: نمی‌توانیم با قطعیت جواب دهیم، چون اردوی اول را برگزار کردیم و همه چیز به آمادگی و عملکرد بازیکنان در این چند ماه بستگی دارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.