کد خبر : 146368
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 آبان 1398 - 12:12
-

دربی خوزستان ؛ اهورا و حفاری به دنبال سه امتیاز

دربی خوزستان ؛ اهورا و حفاری به دنبال سه امتیاز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،  تیم‌های فوتسال ملی حفاری و اهورا بهبهان در هفته شانزدهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر می‌روند که این بازی از نظر کسب امتیاز برای هر ۲ تیم مهم و حیاتی است. هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور در حالی با برگزاری هفت دیدار در سراسر کشور آغاز می‌شود که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،  تیم‌های فوتسال ملی حفاری و اهورا بهبهان در هفته شانزدهم لیگ برتر به مصاف یکدیگر می‌روند که این بازی از نظر کسب امتیاز برای هر ۲ تیم مهم و حیاتی است.

هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور در حالی با برگزاری هفت دیدار در سراسر کشور آغاز می‌شود که بی‌شک حساس‌ترین دیدار این هفته جدال تیم‌های ملی حفاری و اهورا بهبهان در اهواز است.

۲ تیم ملی حفاری و اهورا که در این فصل عملکرد ضعیفی از خود به نمایش گذاشتند در حال حاضر با کسب ۲۱ و ۱۴ امتیاز به ترتیب در مکان‌های هشتم و یازدهم رده‌بندی قرار دارند که این موضوع نارضایتی هواداران این تیم‌ها را به همراه داشته است.

تیم ملی حفاری در حالی فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر را آغاز کرد که با تغییرات بسیاری در کادر فنی و بازیکنان همراه شد و به گفته بسیاری از کارشناسان این موضوع به کیفیت بازی حفاری لطمه زد، این نماینده خوزستان بازیکنان کلیدی و مهم خود را پیش از شروع رقابت‌ها از دست داد از طرفی در جذب بازیکن بسیار ضعیف عمل کرد.

حفاری سال گذشته پس از صعود به مرحله پلی‌آف، عنوان چهارم رقابت‌های لیگ برتر کشور را به خود اختصاص داد و این موضوع توقع فوتسال دوستان خوزستانی را بالاتر برد.

در سوی مقابل تیم اهورا بهبهان که دومین فصل حضورش را در لیگ برتر تجربه می‌کند در ابتدای فصل بازی‌های درخشانی به نمایش گذاشت و تیم گیتی پسند را در خانه متوقف کرد. این نماینده استان در پنج هفته ابتدایی رقابت‌ها با سه برد، یک تساوی و یک شکست، ۱۰ امتیاز کسب کرد و تا جایگاه چهارم رده‌بندی بالا آمد.

در ادامه به دلیل جدا شدن چند بازیکن کلیدی از اهورا، روند نتیجه گیری این تیم رفته رفته سیر نزولی به خود گرفت تا اینکه زنگ خطر سقوط به لیگ پایین تر برای این نماینده خوزستان به صدا درآید.

تیم اهورا در مرحله رفت از عملکرد ضعیف بازیکنان ملی حفاری به خوبی استفاده کرد و موفق شد با نتیجه عجیب هفت بر یک از سد این تیم عبور کند، بی‌شک بازیکنان حفاری در دیدار این هفته به دنبال جبران شکست سنگین بازی رفت هستند تا بتوانند دل هوادارانشان را شاد کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.