کد خبر : 146336
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 آبان 1398 - 9:23
-

قائم‌مقام کراپ: اشتباهات داوری فراتر از اشتباه رفته است!

قائم‌مقام کراپ: اشتباهات داوری فراتر از اشتباه رفته است!

مهدی حقانی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: در بازی این هفته ما با شهرداری قرچک داوری هر آنچه می‌توانست برای بر هم خوردن تمرکز بازیکنان و کادر ما انجام داد که گل سرسبد آن یک توقف بازی فوق‌العاده عجیب بود که ای کاش کمیته انضباطی فیلم آن

مهدی حقانی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: در بازی این هفته ما با شهرداری قرچک داوری هر آنچه می‌توانست برای بر هم خوردن تمرکز بازیکنان و کادر ما انجام داد که گل سرسبد آن یک توقف بازی فوق‌العاده عجیب بود که ای کاش کمیته انضباطی فیلم آن را ببیند و بعد در مورد آن قضاوت کند.

وی افزود: در یک صحنه که راس ما با دروازه‌بان حریف تک به تک شده بود، ناگهان داور در سوتش دمید و بازی را متوقف کرد که بعد از جویا شدن علت آن گفت که دروازه‌بان شما مچش را در آن سوی دیگر گرفته است!

قائم‌مقام کراپ الوند تاکید کرد: در چند هفته اخیر بارها گفته‌ایم که نمی‌دانیم باید تمرکز را روی مباحث فنی بگذاریم یا خودم را درگیر حواشی کنیم که حق تیم را در زمین خودش نخورند. متاسفانه هیچ گوش شنوایی نیست و هر هفته امتیازاتی را از کف ما در می‌آورند که پایان لیگ نتیجه‌اش دامن تیم ما را خواهند کرد.

حقانی با بیان اینکه از سرمربی شهرداری قرچک هم به شدت گله‌مند است، خاطرنشان کرد: متاسفانه مربی و بازیکن با تجربه تیم حریف ما برای خواباندن بازی دست به هر کاری زدند و در فیلم موجود دیده می‌شود که سرمربی شهرداری به بازیکنش دستور می‌دهد که روی زمین بخوابد.

وی یادآور شد: جامعه داوری ما سالم است اما نمی‌دانم چرا بر روی اشتباهات خود اینگونه مصر هستند و زورشان در اعتراضات فقط به کادر فنی تیم ما می‌رسد‌. چه ایرادی دارد که داوری اشتباه کند و به عوض کارت به این و آن به اشتباهش اعتراف کند.

قائم‌مقام کراپ تصریح کرد: مدیران باشگاه ما از جان و دل برای تیم شهرشان هزینه می‌کنند اما دلم می‌سوزد که فوتسالی را انتخاب کرده‌اند که اولویت چندم فدراسیون هم نیست و در لیگ‌های پایین آن هیچ نظارت درستی بر روند قضاوت‌ها وجود ندارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.