کد خبر : 146366
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 آبان 1398 - 13:10
-

مراقی : اهورا بهبهان تیم دست و پا بسته‌ای نیست / هر دو تیم به دنبال سه امتیاز بازی هستند

مراقی : اهورا بهبهان تیم دست و پا بسته‌ای نیست / هر دو تیم به دنبال سه امتیاز بازی هستند
سرمربی تیم ملی حفاری در خصوص بازی تیمش مقابل اهورا گفت: بازی‌های دربی همیشه از حساسیت بالایی برای هر ۲ تیم برخوردار است از طرفی تیم ما و اهورا به دنبال کسب سه امتیاز بوده تا شرایط خود را در جدول تغییر دهیم.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، یعقوب مراقی سرمربی تیم ملی حفاری در خصوص بازی تیمش مقابل اهورا گفت: بازی‌های دربی همیشه از حساسیت بالایی برای هر ۲ تیم برخوردار است از طرفی تیم ما و اهورا به دنبال کسب سه امتیاز بوده تا شرایط خود را در جدول تغییر دهیم.

وی با بیان اینکه این بازی برای هر ۲ تیم سنگین است گفت: در طول هفته تمرینات خوبی انجام دادیم و طی صحبتی که با مدیرعامل باشگاه داشتیم قرار است پس از این دیدار مبلغی از قرارداد بازیکنان و کادر فنی پرداخت شود. در دیدار با اهورا با وجود اینکه سه بازیکن خوبمان را در اختیار نداریم اما ناامید نیستیم و تلاش می‌کنیم با دست پر از میدان خارج شویم.

مراقی در پاسخ به این پرسش که آیا جدایی چند بازیکن در روند نتیجه‌گیری تیمش موثر بوده است گفت: ما در این فصل بازیکنانی را از دست دادیم که هشت سال کنار هم بوده و در زمین هماهنگی خوبی داشتند، شاید اگر آنها بودند ما جایگاهمان در جدول به مراتب بهتر بود هر چند تا الان به هدف مدنظرمان رسیدیم و در ادامه سعی می‌کنیم جایگاهمان را در جدول بهبود دهیم.

وی با بیان اینکه امسال هشت بازیکن جدید به ما اضافه شد که نیاز به هماهنگی بیشتری دارند گفت: درست است که در بازی رفت مقابل اهورا نتیجه بدی کسب کردیم اما در دیدار فردا به دنبال جبران شکست خود نیستیم و تمام فکرمان کسب سه امتیاز بازی است و تعداد گل برای ما مهم نیست. اهورا بهبهان تیم دست و پا بسته‌ای نیست، آنها تیم جوان و دونده‌ای هستند و به دنبال کسب امتیاز می‌باشند.

سرمربی حفاری در پاسخ به این پرسش که آیا در ادامه بازیکنی به تیمش اضافه خواهد شد گفت: با توجه به اینکه نیم فصل دوم رقابت‌ها آغاز شده، تمام بازیکنان خوب کشور جذب تیم‌ها شدند؛ تیم ما می‌تواند یک بازیکن آزاد جذب کند و اگر در ادامه تیممان به بازیکن احتیاج داشت، این کار را انجام می‌دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.