کد خبر : 146490
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آبان 1398 - 21:53
-

حسن زاده:تماشاگران هرمزگانی همیشه بهترین هستند/هواداران آذرخش از داور ناراحت بودند

حسن زاده:تماشاگران هرمزگانی همیشه بهترین هستند/هواداران آذرخش از داور ناراحت بودند

بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در پایان بازی تیمش مقابل آذرخش بندرعباس به پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: تماشاگران هرمزگانی همیشه جز بهترین های ایران هستند و کمتر جای می بینیم که در یک بازی فوتسال به این اندازه تماشاگر بیاید. وی در خصوص اتفاقات امروز که دوبار منجر به تعطیلی چند دقیقه ای


بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در پایان بازی تیمش مقابل آذرخش بندرعباس به پایگاه خبری فوتسال ایران گفت: تماشاگران هرمزگانی همیشه جز بهترین های ایران هستند و کمتر جای می بینیم که در یک بازی فوتسال به این اندازه تماشاگر بیاید.
وی در خصوص اتفاقات امروز که دوبار منجر به تعطیلی چند دقیقه ای بازی شد گفت: اگر امروز هوادران آذر خش کمی ناراحت بودند به خاطر عملکرد داور بود والا با تیم ما مشکلی نداشتند ودر کل چند نفر از این هوادران کمی عصبی شدند و نمی توان به پای هم تماشاگران این بازی نوشت.
حسن زاده بیان داشت: بازی خوبی از دو تیم شاهد بودیم ولی تیم ما بهتر کار کرد و نتیجه هم گرفتیم.
ملی پوش کشورمان در مورد کیفیت لیگ هم گفت: من از نیم فصل دوم به تیم اضافه شدم و تاکنون که خوب بوده اما اوج هیجان بازی های لیگ در مرحله پلی آف خواهد بود . جای که هشت تیم برتر به پلی آف راه پیدا می کنند وبرای قهرمانی خواهند جنگید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.