کد خبر : 146482
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آبان 1398 - 21:45
-

در بازی آذرخش با گیتی پسند چه گذشت؟

در بازی آذرخش با گیتی پسند چه گذشت؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در دیداری حساس به مصاف تیم گیتی پسند اصفهان رفت. مسابقه دو تیم در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال ساعت ۱۷ امروز (سه شنبه) در سالن فجر بندرعباس برگزار شد. بازی رفت دو تیم در اصفهان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،در هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در دیداری حساس به مصاف تیم گیتی پسند اصفهان رفت.
مسابقه دو تیم در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال ساعت ۱۷ امروز (سه شنبه) در سالن فجر بندرعباس برگزار شد.
بازی رفت دو تیم در اصفهان با برتری ۱۰ بر ۲ به سود گیتی پسند به پایان رسیده بود ودر این بازی شاگردان عباس روز پیکر برای گرفتن سه امتیاز به میدان رفتند تا علاوه بر جبران شکست دور رفت جایگاه خود را هم در جدول رده بندی بهبود ببخشند.
آذر خش برای برتری در این بازی از همان ابتدا با برنامه بازی را شروع کرد و یک تیم دست و پا بسته نشان نداد.
نارنجی پوشان آذرخش چندین موقعیت برای گلزنی داشتند اما این گیتی پسند بود که در دقیقه ۱۶ توسط علی اصغر حسن زاده به گل رسید.
برتری تیم سفیدپوش گیتی پسند تنها یک دقیقه دوام داشت و آذرخش با شوت بسیار دیدنی میلاد چراغی به گل مساوی دست یافت .
بعد از این که آذرخش گل مساوی را به ثمر رساند باز هم می توانست گل بزند اما روی یک ضدحمله گل دوم را دریافت کرد و این بار پیمان حفیظی برای گیتی پسند گلزنی کرد تا نیمه نخست را شاگردان روز پیکر با شکست به رختکن بروند.
در نیمه دوم نارنجی پوشان آذرخش برای جبران گل خورده خیلی عجولانه بازی را شروع کردند. استرس در بین بازیکنان هرمزگانی کاملا مشهود بود و این کار را برای شاگردان بی غم در تیم گیتی پسند راحت کرد و دوبار دیگر توسط پیمان حفیظی و سعید احمد عباسی به گل رسیدند. آذرخش که چیزی برای از دست دادن نداشت یکپارچه روی دروازه گیتی پسند حمله کرد تا این که پوریا گلشنی گل دوم را برای تیمش به ارمغان آورد. فشار حملات نارنجی پوشان آذرخش با گرفتن وقت استراحت توسط بی غم تا حدودی فروکش کرد.
هرچه بازی روی به پایان می رفت شاگردان بی غم منسجم تر در زمین ظاهر می شدند و این نظم تیمی وکار گروهی باعث شد تا آن ها توسط علی اصغر حسن زاده به گل پنجم هم برسند و نتیجه پنج بر دو تا پایان بازی حفظ شد و گیتی پسند در بندرعباس به سه امتیاز دست یافت.
محمد خرم، عارف شبانگرد،بهزاد میری زاده، میلاد چراغی، مهرداد قنبرزاده، پوریا گلشنی، اسحاق سورغالی، ناصر حاجی،محمدزاهدی، متین قادری ، امیر خون جهان و محمد بنی اسدی بازیکنان آذرخش در این دیدار بودند که با هدایت عباس روز پیکر به میدان رفتند.
برای تیم گیتی پسند اصفهان هم که هدایت آن را حمید بی غم بر عهده داشت محمد کشاورز،علی اصغر حسن زاده، محمدرضا سنگ سفیدی،میثم برمشوری، سعید احمدعباسی،مسعودیوسف، حسین فهیمی،ابوالفضل حسن خانی، پیمان حفیظی، محمد حسین درخشانی، مهدی مهدی خانی و الکس فالکون بازی کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.