کد خبر : 146429
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آبان 1398 - 11:31
-

روزپیکر: با تمام انرژی به مصاف گیتی پسند خواهیم رفت

روزپیکر: با تمام انرژی به مصاف گیتی پسند خواهیم رفت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عباس روزپیکرسرمربی تیم فوتسال آذرخش بندر عباس درباره بازی امروز این تیم برابر گیتی پسند اصفهان در چارچوب هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر گفت: شرایط تیم خوب است و با توجه به مشکلاتی که برای ما هفته گذشته در کرمانشاه به وجود آمد کمی دیر خودمان را به بندعباس رساندیم و در این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عباس روزپیکرسرمربی تیم فوتسال آذرخش بندر عباس درباره بازی امروز این تیم برابر گیتی پسند اصفهان در چارچوب هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر گفت: شرایط تیم خوب است و با توجه به مشکلاتی که برای ما هفته گذشته در کرمانشاه به وجود آمد کمی دیر خودمان را به بندعباس رساندیم و در این مدت فقط توانستیم یک جلسه تمرین کنیم.

سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس درباره اینکه آذرخش همیشه در دیدار‌های خانگی نتایج خوبی کسب کرده، گفت: همان طور که می‌دانید ما با هر تیمی که در بندرعباس بازی داریم سعی می‌کنیم با انگیزه بالا به میدان برویم. مطمئن باشید امروز هم با تمام انرژی به مصاف گیتی پسند خواهیم رفت. امیدوارم که تماشاگران، ما را امروز تنها نگذارند و با باعث شوند بهترین نتیجه را در برابر نماینده اصفهان کسب کنیم.

عباس روزپیکر سرمربی تیم آذرخش بندرعباس درباره پیش بینی نتیجه بازی امروز برابر گیتی پسند گفت: نمی‌توان از الان نتیجه بازی را پیش بینی کرد و باید منتظر ماند و دید که در پایان بازی چه شرایطی به وجود می‌آید، اما همان طور که می‌دانید گیتی پسند در این فصل یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است و بازیکنان خوبی دارد.

او افزود: گیتی پسندی‌ها در نیم فصل دوم به غیر از دروازه بان برزیلی که جذب کردند، موفق شدند علی اصغر حسن زاده بهترین بازیکن سال فوتسال آسیا را در اختیار بگیرند. همین موضوع نشان می‌دهد که کار ما امروز در برابر این تیم بسیار سخت است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.