کد خبر : 146487
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آبان 1398 - 21:50
-

روز پیکر:یک تیم کاملا رها شده هستیم/یکی از دلایل باخت ما داور بود

روز پیکر:یک تیم کاملا رها شده هستیم/یکی از دلایل باخت ما داور بود
سرمربی آذرخش از شکست تیمش گقت.

عباس روزپیکر سرمربی تیم آذرخش در پایان بازی تیمش مقابل گیتی پسند اصفهان به پایگاه خبری فوتسال ایران گفت : از داور اول اصلا رضایت ندارم و یکی از دلایل باخت ما هم همین داور بود.
عباس روز پیکر گفت: در نیمه نخست داور اول دو اشتباه تاثیر گذار داشت و اجازه نداد تیم من که حقش بود با برتری به رختکن برود .
وی بیان داشت: نگرفتن یک خطای پنالتی برای ما و ندیدن خطای بازیکن تیم گیتی پسند روی بازیکن ما که منجر به گل دوم گیتی پسند شد از اشتباهات بزرگ داور اول بود که از مسوول چیدمان داوری فدراسیون فوتبال می خواهم که همه تیم را به یک چشم نگاه کند وبه خاطر این که ما در مکان دوازدهم جدول رده بندی هستم پس تیم خوبی نیستم و ایرادی ندارد هر داوری برای قضاوت بفرستیم نگاه نکند.
روزپیکر دلیل دوم باخت تیمش را نداشتن یک ریکاوری خوب پس از بازی با کرمانشاه دانست و گفت: یک تیم حرفه ای نباید این مشکلات را داشته باشد کار پایان بازی محلی برای استراحت نداشته باشد وبی خودی یک روزش در تهران سرگردان باشد. ما اگر صاحب داشتیم این بلاها سرمان نمی آمد واگر نبودن مسوولان استان اکنون حال روزمان بدتر از این بود .
وی در پایان گفت: بازیکنانم‌در نیمه دوم از نظر بدنی کم آوردند و این موضوع باعث شد تا تیم خوب گیتی پسند به برتری دست یابد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.