کد خبر : 146430
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آبان 1398 - 11:29
-

شمس : عضویتم در کمیته فنی پیشنهاد تاج بود / ان شاءالله که منشا خیر باشم

شمس : عضویتم در کمیته فنی پیشنهاد تاج بود / ان شاءالله که منشا خیر باشم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال گفت: بعد از صحبتی که با رئیس فدراسیون فوتبال داشتم به کمیته فنی فوتسال اضافه شدم. حسین شمس در خصوص اضافه شدنش به کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: با صحبتی که با آقای تاج (رئیس فدراسیون فوتبال) کردم قرار شد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی پیشین تیم ملی فوتسال گفت: بعد از صحبتی که با رئیس فدراسیون فوتبال داشتم به کمیته فنی فوتسال اضافه شدم.

حسین شمس در خصوص اضافه شدنش به کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: با صحبتی که با آقای تاج (رئیس فدراسیون فوتبال) کردم قرار شد به کمیته فنی هم کمک کنم. تیم ملی اسفندماه راهی جام ملت های آسیا می شود. فکر کردند من هم می توانم به کمیته فنی کمک کنم که بنده هم اضافه شدم و این پیشنهاد را قبول کردم.

عضو کمیته فنی فوتسال ادامه داد: بعد از اضافه شدنم به این کمیته، هنوز جلسه ای برگزار نشده است. در حال حاضر برای تدریس به اربیل عراق آمده ام. هفته آینده که به تهران برگردم، جلسه کمیته فنی برگزار می شود. ان شاءالله که منشا خیر باشم و بتوانم کمک کنم.

پیشکسوت فوتسال ایران درباره حضورش در اربیل و فضای کشور عراق در آستانه دیدار با تیم ملی فوتبال ایران هم گفت: در اربیل مسابقات باشگاهی برگزار می شود و زیاد به تیم ملی عراق پرداخته نشده است بخصوص اینکه بازی با ایران در اردن است و اینجا خیلی خبر خاصی نیست.

حسین شمس در پایان اظهار کرد: بازی با عراق مهمترین بازی تیم ملی فوتبال در مرحله مقدماتی است. اگر خدایی ناکرده نتیجه را در این مسابقه واگذار کنیم، هرگونه احتمال تبانی بین بحرین و عراق در ادامه کار وجود دارد و تیم ما حذف می شود. ان شاءالله تیم ملی ایران در این مسابقه برنده شود که بتواند به جام جهانی راه پیدا کند.

منبع”مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.