کد خبر : 146451
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 آبان 1398 - 14:19
دسته‌بندی نشده
-

حسين افضلي در گفتگو با Fut5al :

چرا هیچ مرجعی پاسخگوی اشتباهات داوری نیست؟/ افشین کاظمی را از اول فصل می‌خواستیم

چرا هیچ مرجعی پاسخگوی اشتباهات داوری نیست؟/ افشین کاظمی را از اول فصل می‌خواستیم
سرمربي كراپ الوند در انتقاد به اوضاع داوري در ليگ يك گفت: ما بارها نامه زده‌ايم و فيلم فرستاده‌ايم اما نمي‌دانيم چرا هيچ كس پاسخگو نيست.

حسین افضلی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با ناراحتی از تساوی خانگی هفته گذشته تیمش برابر شهرداری قرچک گفت: بازی خوبی از کار درآمد و کنترل بیشتر دقایق بازی در اختیار کراپ بود اما اشتباهات خنده‌دار داور در دقایقی تمرکز من و تیمم را بر هم ریخت تا سه امتیاز راحت از کف مان دربیاید.

وی افزود: ما فیلم بازی با سفیر گفتمان را هم که پراشتباه بود با هایلایت اشتباهات داوری به فدراسیون ارسال کردیم اما مشخص نیست چه کسی پاسخگویی و یا پیگیری می‌کند چون همان داور را نه تنها محروم نمی‌کنند که هفته بعد هم به او قضاوت دیگری می‌دهند. متاسفانه اخراج از کادر فنی تیم معترض هم برای سرپوش بر روی اشتباهات داوری به امری عادی تبدیل شده که وقتی داور اشتباهی مرتکب می‌شود در پاسخ به اعتراض کادر از مربیان اخراج می‌کند.

سرمربی کراپ الوند بازی این هفته تیمش مقابل آرنوش کاشان را بازی سختی دانست و تصریح کرد: نماینده کاشان تیم بسیار خوبی است که تلفیقی از بازیکنان جوان و باتجربه را در اختیار دارد و مربی خوبی از اصفهان انتخاب کرده است. ما شناخت خوبی از این تیم داریم و انشاالله می‌رویم یک بازی خوب و به دور از جنجال داشته باشیم.

افضلی در خصوص جذب افشین کاظمی نیز یادآور شد: افشین کاظمی را قرار بود که از ابتدای اضافه کنیم اما مشکل رضایتنامه داشت که در نهایت باشگاه گیتی‌پسند با ما همکاری کرد و رضایتنامه ایشان را دادند. افشین با تجربیات جهانی و آسیایی خود می تواند به ما کمک زیادی کند و من اطمینان دارم که اگر از اول تورنمنت به ما اضافه می‌شد الان اوضاع ما در جدول فرق می‌کرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.