کد خبر : 146501
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 آبان 1398 - 15:01
-

برنامه ریزی عجیب لیگ برتر بانوان با قرعه کشی جدید/ نامی نو ۵ بازی پیاپی میزبان، پویندگان۴ بازی پیاپی مهمان

برنامه ریزی عجیب لیگ برتر بانوان با قرعه کشی جدید/ نامی نو ۵ بازی پیاپی میزبان، پویندگان۴ بازی پیاپی مهمان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،با انصراف تیم بانوان ستارگان دشت ورامین از لیگ برتر این مسابقات در هفته های پایانی با حضور ۱۲ تیم و با استراحت دو تیم در هر هفته برگزار شد.بر این اساس در تصمیمی عجیب و بی سابقه مقرر شد برای نیم فصل دوم بازی ها مجددا قرعه کشی شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،با انصراف تیم بانوان ستارگان دشت ورامین از لیگ برتر این مسابقات در هفته های پایانی با حضور ۱۲ تیم و با استراحت دو تیم در هر هفته برگزار شد.بر این اساس در تصمیمی عجیب و بی سابقه مقرر شد برای نیم فصل دوم بازی ها مجددا قرعه کشی شود. این اقدام باعث بروز اتفاقات خنده داری شده که ماهیت لیگ را زیر سوال می برد.

لیگ در تمام دنیا به این ترتیب است که تیم ها با یک توالی مشخص و منظم در خانه خود و حریف به میدان بروند اما عملا با تصمیم گرفته شده لیگ مسخره شده است.برای مثال با مروری بر برنامه بازی ها تیمی مثل نامی نو در ۵ هفته پیاپی میزبان است یا تیم پویندگان فجر شیراز باید ۴ بازی پیاپی را در بیرون از خانه تجربه کند.

این اتفاق برای اکثر تیم ها هم افتاده که باعث می شود عملا چیزی شبیه لیگ را شاهد نباشیم. به نظر می رسد اگر بازی ها با همان استراحت دو هفته ای هر تیم برگزار می شد نظم و انضباط بیشتری از شرایط کنونی داشت که تیم ها به صورت نامنظم باید میزبان و مهمان باشند.

نویسنده:محسن فروغی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس جمعه , ۲۴ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۹

تاج زنبور عسل