کد خبر : 146498
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 آبان 1398 - 13:24
-

ناظم الشریعه:با دو سه کشور اروپایی در حال مذاکره هستیم تا یکی از آن‌‎ها به ایران بیاید/اوکراین به خاطر همگروهی با بلاروس انصراف داد

ناظم الشریعه:با دو سه کشور  اروپایی در حال مذاکره هستیم تا یکی از آن‌‎ها به ایران بیاید/اوکراین به خاطر همگروهی با بلاروس انصراف داد
سرمربی تیم ملی از علت انصراف تیم اوکراین گفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمدناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال در مورد انصراف اوکراین از تورنمنت مشهد گفت: من هم تازه از این ماجرا اطلاع پیدا کردم و قرار است امروز با کمیته فوتسال جلسه‌ای را برگزار کنم. در حال حاضر با دو سه کشور اروپایی در حال مذاکره هستیم تا یکی از آن‌‎ها به ایران بیاید.

او درباره علت کناره گیری تیم ملی فوتسال اوکراین گفت: این تیم به خاطر اینکه در مسابقات جام ملت‌های اروپا با تیم ملی بلاروس همگروه شده است تصمیم گرفت از شرکت در رقابت‌های چهار جانبه مشهد کناره گیری کند.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان همچنین درباره اینکه آیا احتمال دارد رقابت‌های چهار جانیه به خاطر کناره گیری اوکراین لغو شود بیان کرد: به هیچ عنوان امکان ندارد این مسابقات لغو شود و همان طور که گفتم با الان با دو سه کشور در حال مذاکره هستیم تا بتوانیم یکی از آن‌ها را به جای اوکراین به ایران بیاوریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.