کد خبر : 146527
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 آبان 1398 - 16:18
دسته‌بندی نشده
-

صادقي در گفتگو با Fut5al :

مستحق سه امتیاز بازی با کراپ الوند بودیم/ از اینکه زمین تمرینی به کراپ داده نشد ناراحت شدم/ چیزی از اتفاقات VIP را ندیدم

مستحق سه امتیاز بازی با کراپ الوند بودیم/ از اینکه زمین تمرینی به کراپ داده نشد ناراحت شدم/ چیزی از اتفاقات VIP را ندیدم
سرمربي آرنوش كاشان گفت: در بازي با كراپ مستحق سه امتياز بوديم چراكه تيم ما واقعا فوق‌العاده در زمين حاضر شد و به نتيجه‌اي رسيد كه شايد بايد اختلاف گلش بيشتر مي‌شد.

رضا صادقی سرمربی جدید آرنوش کاشان در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران اظهار داشت: ما دیروز یک بازی با تیمی بسیار خوب کراپ، با بازیکنان و کادر فنی خوبی که در اختیار دارد داشتیم که توانستیم با دوندگی بازیکنان و اجرای دقیق تاکتیک‌ها در همان نیمه اول به سه گل برسیم.

وی افزود: در ادامه هم با هوش و با برنامه ظاهر شدیم و سه امتیازی را بدست آوردیم که در جشن آن جای هواداران‌مان واقعا خالی بود. ما با این سه امتیاز نشان دادیم که حرف‌های زیادی برای گفتن داریم و انشاالله با کسب امتیازات پیش رو برنامه‌های ویژه‌ای را دنبال می‌کنیم.

سرمربی آرنوش در پاسخ به اعتراض سرمربی کراپ به در اختیار قرار ندادن سالن تمرینی به این تیم گفت: من واقعا بعد از شنیدن این اتفاق ناراحت شدم اما واقعیت این است که اختیار این سالن با ما نبوده و نیست و ما هم تنها برای ۴۵دقیقه عرق‌گیری از این سالن شهر خودمان استفاده کردیم و تجربه‌ دیگری از تمرین در آن نداشتیم.

صادقی از اتفاقات و درگیری‌های رخ داده در VIP سالن ابراز بی‎اطلاعی کرد و گفت: من چیزی در این باره ندیدم و به همین خاطر در این باره صحبتی نمی‌کنم. اما ما در این بازی بخاطر فحاشی چند تماشاگرنما در بازی قبلی از تماشاگر محروم بودیم و انشاالله با اتمام محرومیت تماشاگران از بازی آینده بیایند و تیم شهرشان را تشویق کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.