کد خبر : 146727
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 آبان 1398 - 13:52
-

بهادری: تلاش کردیم تا شکست نخوریم اما زور بازیکنان مس بیشتر بود/ تلاش می‌کنیم جزو ۴ تیم مرحله نهایی لیگ باشیم

بهادری: تلاش کردیم تا شکست نخوریم اما زور بازیکنان مس بیشتر بود/ تلاش می‌کنیم جزو ۴ تیم مرحله نهایی لیگ باشیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، قدرت بهادری درباره شکست ۳ بر یک تیم فرش‌آرا مشهد مقابل مس سونگون ورزقان در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: ما با تیمی بازی داشتیم که بازیکنان و کادرفنی با تجربه‌ای دارد و سابقه قهرمانی آسیا را دارد. مسی‌ها در مشهد دفاع خیلی خوبی انجام دادند و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، قدرت بهادری درباره شکست ۳ بر یک تیم فرش‌آرا مشهد مقابل مس سونگون ورزقان در هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: ما با تیمی بازی داشتیم که بازیکنان و کادرفنی با تجربه‌ای دارد و سابقه قهرمانی آسیا را دارد. مسی‌ها در مشهد دفاع خیلی خوبی انجام دادند و سه امتیاز را هم گرفتند. ما هم با توجه به بازیکنان و پتانسیلی که داشتیم،‌ تمام تلاش خودمان را انجام دادیم تا حداقل نبازیم، اما واقعاً زور بازیکنان مس بیشتر از ما بود.

وی افزود: من بعد از بازی هم به بچه‌ها گفتم،‌ به نظرم اگر خود من و همه بچه‌ها شرایط همیشگی را داشتیم شاید نتیجه به این نحو رقم نمی‌خورد. بازهم خدا را شکر امتیازات خوبی در این فصل کسب کردیم و با این شکست مشکلی برای‌مان ایجاد نمی‌شود.

کاپیتان تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد درباره شانس بالای حضور این تیم در مرحله پلی‌آف و پیش‌بینی خود از این مرحله گفت: تقریباً حضورمان در پلی‌آف قطعی است، اما جایگاه‌مان در جدول نیز برای بازی‌های مرحله پلی‌آف بسیار مهم است. به خاطر همین تلاش می‌کنیم تا حداقل جایگاه سومی‌مان را حفظ کنیم تا کار راحتی در این مرحله داشته باشیم. هر چند در این فصل بازی جلوی هیچ تیمی راحت نیست، ولی با این وجود تمام تلاش‌مان را می‌کنیم با بضاعتی که داریم حداقل جزو چهار تیم نهایی لیگ باشیم.

بهادری در مورد شرایط خودش و حضور مجددش در تیم ملی فوتسال تصریح کرد: بعد از غیبتی که در بازی‌های آسیایی داشتم، دوباره به تیم ملی دعوت شدم، ولی به خاطر یک‌سری مشکلاتی که برایم پیش آمد نتوانستم در اردو شرکت کنم، اما من و تمام بازیکنان فوتسال سرباز ایران هستیم و هر وقت بتوانیم برای کشور تلاش خواهیم کرد. خدا را شکر این فصل هم شرایط طوری رقم خورده که به آمادگی گذشته نزدیک شدم و امیدوارم بتوانم برای تیم ملی هم مثمر ثمر باشم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.