کد خبر : 146721
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 آبان 1398 - 13:12
دسته‌بندی نشده
-

افضلی در گفتگو با Fut5al :

طبق برنامه کمیته فوتسال یک هفته به بازیکنان‌مان مرخصی دادیم/ کراپ سوم آذر بازی نمی‌کند چون نه من هستم، نه بازیکنی داریم

طبق برنامه کمیته فوتسال یک هفته به بازیکنان‌مان مرخصی دادیم/ کراپ سوم آذر بازی نمی‌کند چون نه من هستم، نه بازیکنی داریم
سرمربی کراپ الوند گفت: با توجه به تقویم کمیته فوتسال و لغو بازی این هفته، از امروز به مدت یک هفته به بازیکنان‌مان مرخصی دادیم.

حسین افضلی در گفتگو با پایگاه خبری فوتسال ایران با بیان مطلب فوق اظهار داشت: ما این هفته به لحاظ تمرینات و شرایط بدنی، روزهای خوبی را پشت‌سر گذاشته بودیم که متاسفانه بازی‌ها لغو شد فلذا طبق تقویمی که از ابتدای مسابقات کمیته فوتسال داده بود و ما هفته بعد قرعه استراحت داشتیم، بازیکنان‌مان را برای ریکاوری روحی یک هفته به مرخصی فرستادیم.

وی افزود: بچه‌های ما برای این بازی خانگی خیلی آماده بود اما بازی به عقب افتاد و به هر ترتیب آن را به فال نیک می‌گیریم و انشاالله از هفته آینده برای شروعی قدرتمندانه در نیم‌فصل دوم و اولین بازی با شهرکرد استارت می‌زنیم.

سرمربی کراپ الوند در پاسخ به احتمال انجام بازی عقب‌افتاده این تیم با خالص سازان در روز سوم آذر ماه، متذکر شد: نامه‌ای در همین خصوص به باشگاه رسیده که با تمام احترام به کمیته فوتسال، صراحتا پاسخ منفی و همچنین اعتراض نامه‌ای به این تاریخ دادیم چراکه طبق تقویم خود کمیته فوتسال و استراحتی که در هفته آخر داشتیم برای تعطیلات برنامه‌ریزی کرده بودیم.

وی افزود: جدای از بازیکنان که برای مرخصی به شهرهای خود رفته‌اند، من هم در تعطیلات عازم یک کلاس مربیگری در خارج از کشور هستم و همه این موضوعات باعث شد تا نتوانیم در این تاریخ بازی کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.