کد خبر : 146725
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 آبان 1398 - 13:42
-

لغو بازی مس سونگون با شهروند ساری

لغو بازی مس سونگون با شهروند ساری

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مسابقات هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال قرار است روز جمعه یکم آذر ماه برگزار شود، اما هنوز ساعت برگزاری این رقابت‌ها مشخص نیست و ممکن است به مانند هفته هفدهم مسابقات این هفته هم لغو شود. مسئولان سازمان لیگ برتر فوتسال در تلاش هستند تا هر طور که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مسابقات هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال قرار است روز جمعه یکم آذر ماه برگزار شود، اما هنوز ساعت برگزاری این رقابت‌ها مشخص نیست و ممکن است به مانند هفته هفدهم مسابقات این هفته هم لغو شود.

مسئولان سازمان لیگ برتر فوتسال در تلاش هستند تا هر طور که شده رقابت‌های این هفته را به موقع برگزار کنند، اما تنها مسابقه‌ای که در این هفته به طور قطعی لغو شده بازی تیم‌های مس سونگون و شهروند ساری است.

یک منبع آگاه در باشگاه مس سونگون با تایید این خبر گفت: مسئولان هیئت فوتبال استان تبریز دیروز بعدازظهر به ما اعلام کردند بازی این هفته با شهروند ساری لغو شده و به زمان دیگری موکول شده است. هنوز زمان دقیق برگزاری این بازی مشخص نیست و باید مسئولان سازمان لیگ برتر فوتسال زمان برگزاری این دیدار را به ما اعلام کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.