کد خبر : 146729
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 آبان 1398 - 13:55
-

پرهیزکار: تیم ملی کویت سرمربی برزیلی جذب کرده و در حال پیشرفت است

پرهیزکار: تیم ملی کویت سرمربی برزیلی جذب کرده و در حال پیشرفت است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، داود پرهیزکار درباره حضور تیم ملی فوتسال کویت در تورنمنت چهارجانبه مشهد اظهار داشت: اوکراینی‌ها نامه‌ای به ما ارسال کردند که با توجه به احتمال رویارویی این تیم با تیم ملی اسلواکی در مسابقات قهرمانی اروپا، از شرکت در تورنمنت مشهد انصراف دادند. پس از این موضوع به تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، داود پرهیزکار درباره حضور تیم ملی فوتسال کویت در تورنمنت چهارجانبه مشهد اظهار داشت: اوکراینی‌ها نامه‌ای به ما ارسال کردند که با توجه به احتمال رویارویی این تیم با تیم ملی اسلواکی در مسابقات قهرمانی اروپا، از شرکت در تورنمنت مشهد انصراف دادند. پس از این موضوع به تیم ملی کویت رسیدیم که در انتخابی مسابقات قهرمانی آسیا، صدرنشین گروه خود بوده است. ما کاری به رده‌بندی این تیم نداشتیم.

وی درباره پایین بودن سطح این تیم نسبت به تیم ملی کشورمان و حضور کویتی‌ها در جایگاه چهل‌ودوم رده‌بندی جهانی تصریح کرد: این نظر شماست. ما شرایط تیم ملی کویت را بررسی کرده‌ایم و می‌دانیم شرایط این تیم تغییر کرده است. کویت سرمربی برزیلی جدیدی جذب کرده و در حال پیشرفت است.

رئیس کمیته فوتسال در مورد قول مهدی تاج مبنی بر افتتاح ساختمان فوتسال به تسنیم گفت: کارهای این ساختمان در حال انجام است و ان‌شاءالله در یکی دو ماه اخیر، افتتاح می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.