کد خبر : 146788
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 آبان 1398 - 18:04
-

افضل:هدف اولمان حضور در پلی آف است/ به داشتن جاوید افتخار می کنم/با حضور بازیکنانم در اردوی تیم ملی هیچ مشکلی ندارم

افضل:هدف اولمان حضور در پلی آف است/ به داشتن جاوید افتخار می کنم/با حضور بازیکنانم در اردوی تیم ملی هیچ مشکلی ندارم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علیرضا افضل سرمربی تیم فوتسال مس سونگون درباره شرایط تیم مس سونگون قبل از رقابت هفته نوزدهم لیگ برتر برابر تیم ملی حفاری اهواز گفت: تیم ما در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. همان طور که قبلاً هم گفته ام هدف اصلی ما در این فصل ابتدا حضور در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علیرضا افضل سرمربی تیم فوتسال مس سونگون درباره شرایط تیم مس سونگون قبل از رقابت هفته نوزدهم لیگ برتر برابر تیم ملی حفاری اهواز گفت: تیم ما در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. همان طور که قبلاً هم گفته ام هدف اصلی ما در این فصل ابتدا حضور در مرحله پلی آف است و بعد از آن قهرمانی در لیگ برتر است. امیدوارم که در پایان این فصل بتوانیم عنوان قهرمانی را کنیم.

او افزود: سازمان لیگ برتر فوتسال تمامی بازی‌های این هفته را لغو و به زمان دیگری موکول کرده است و به خاطر همین تیم ما از الان خود را برای رقابت با تیم ملی حفاری اهواز که قرار است در هفته نوزدهم برگزار شود، آماده می‌کند. بازی با تیم ملی حفاری اهواز سخت است. تیم ملی حفاری در نیم فصل دوم موفق شده نتایج بسیار خوبی را کسب کند.

افضل سرمربی تیم فوتسال مس سونگون درباره مهدی جاوید که از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به عنوان نامزد  برترین بازیکن سال آسیا انتخاب شده است بیان داشت: مهدی جاوید یکی از بهترین بازیکنان این فصل است که در تیم ما موفق شده عملکرد بسیار فوق العاده‌ای را از خود نشان بدهد. من به داشتن چنین بازیکنی افتخار می‌کنم و امیدوارم که کنفدراسیون فوتبال آسیا جایزه برترین بازیکن این قاره را به او تقدیم کند.

با حضور بازیکنانم در اردوی تیم ملی هیچ مشکلی ندارم

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون درباره اینکه آیا با حضور بازیکنان ملی پوش این تیم در اردوی تیم ملی مشکلی ندارد گفت: بازی‌های تیم ملی فوتسال در رقابت‌های چهار جانبه مشهد ۱۳ آذر ماه به پایان می‌رسد و بعد از آن بلافاصله مسابقات هفته نزودهم لیگ برتر شروع می‌شود.تیم ما باید ۱۵ آذر ماه به مصاف ملی حفاری اهواز برود و به همین دلیل بازیکنان ملی پوش ما فرصت کمی برای استراحت خواهند داشت. تنها نگرانی من بابت آسیب دیدگی آن‌ها است وگرنه با حضور آن‌ها در اردوی تیم ملی هیچ مشکلی ندارم، زیرا تمام تلاش ما این است که تیم ملی بتواند در مسابقات بهترین نتایج را کسب کند. همان طور که گفتم نگرانی من فقط بابت آسیب دیدگی بازیکنان است که امیدوارم بدون مصدومیت به تیم باز گردند.

علیرضا افضل سرمربی تیم فوتسال مس سونگون درباره بازی با فرش آرا مشهد گفت: بازی با فرش آرا یک دیدار بسیار جذاب و سخت بود و با توجه به اینکه هر ۲ تیم هم در بالای جدول قرار داشتند پیش بینی می‌شد که یک بازی بسیار جذاب و دیدنی شود. بازی در مشهد آن هم جلوی تماشاگران خوب فرش آرا بسیار سخت است، اما خدا را شکر با تلاش تمامی بازیکنانم موفق شدیم فرش آرا را شکست دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.