کد خبر : 146768
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 آبان 1398 - 13:53
-

بارانی: کیفیت لیگ فوتسال بانوان مهم‌تر از کمیت است

بارانی: کیفیت لیگ فوتسال بانوان مهم‌تر از کمیت است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مینا بارانی سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری ایران اظهار داشت: قرعه کشی مجدد لیگ باتوجه به برنامه اولی که در ابتدای فصل تعیین شده بود کار درستی بود، چون تیم‌ها وقتی استراحت می‌خوردند از شرایط مسابقه دور می‌شدند، اما این قرعه کشی نقص‌هایی هم دارد از جمله این که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مینا بارانی سرمربی تیم فوتسال بانوان ملی حفاری ایران اظهار داشت: قرعه کشی مجدد لیگ باتوجه به برنامه اولی که در ابتدای فصل تعیین شده بود کار درستی بود، چون تیم‌ها وقتی استراحت می‌خوردند از شرایط مسابقه دور می‌شدند، اما این قرعه کشی نقص‌هایی هم دارد از جمله این که یک تیم سه یا چهار بار پشت سر هم میزبان یا مهمان می‌شود. قرعه کشی مجدد بدون حضور نمایندگان تیم‌ها و به صورت تلفنی با موافقت آن‌ها انجام شده است.

او تصریح کرد: قرار بود این هفته تیم ما به مصاف سایپا تهران برود، اما متاسفانه بازی‌های این هفته لغو شدند. تیم ما تمرینات قدرتمند و منسجمی را با حضور تمامی بازیکنان آغاز کرده بود و تمام تلاش ما هم این است که هیچ امتیازی را در نیم فصل دوم از دست ندهیم ضمن اینکه یک دروازه بان جدید در نیم فصل دوم به ترکیب تیم ما اضافه شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.