کد خبر : 146821
تاریخ انتشار : شنبه 2 آذر 1398 - 13:22
-

روزپیکر: تیمی رها شده و بدون صاحب هستیم/نباید در باخت ها تنها بنده یا بازیکنان را مقصر بدانند

روزپیکر: تیمی رها شده و بدون صاحب هستیم/نباید در باخت ها تنها بنده یا بازیکنان را مقصر بدانند
تیمی رها شده و بدون صاحب هستیم/نباید در باخت ها تنها بنده یا بازیکنان را مقصر بدانند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عباس روز پیکر در پایان بازی تیمش مقابل ستارگان ورامین در گفت و گو با ایسنا، گفت: از تیم رها شده و بدون صاحب چه انتظاری دارید و جز شکست به نظرم نتیجه ای دیگر نمی تواند عادلانه باشد.

سرمربی تیم فوتسال آذرخش تصریح کرد: چهل روز دیگر رقابت های این فصل هم به پایان می رسد اما هنوز ما یک صاحب نداریم که مشکلات خود را بیان کنیم.

وی با بیان اینکه مالک باشگاه تیم را رها کرده است و اصلا جوابگو بنده و بازیکنان نیست، بیان کرد: در این بازی افتصاح بودیم البته بازیکنانم حق دارند چون که تا زمانی مشکلات مالی تیم برطرف نشود و آرامش روحی و ذهنی بازیکنان برنگرد همین آش است و همین کاسه!

روزپیکر با اشاره به اینکه کسی نباید در باخت ها تنها بنده یا بازیکنان را مقصر بداند، عنوان کرد: این تیم در حال حاضر فقط مشکل روحی و ذهنی دارد و اگر این دغدغه بازیکنان برطرف شود یقینا یقه هم تیم ها را خواهد گرفت.

سرمربی تیم فوتسال آذرخش در پایان اظهار کرد: همه هوادران شاهد بودند که در این دیدار چگونه تیم ستارگان ورامین را که از بازیکنان ملی پوش و با تجربه برخوردار بود، اذیت کردند و اگر نبود اشتباهات داوری یقینا تیم پیروز ما بودیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.