کد خبر : 146828
تاریخ انتشار : شنبه 2 آذر 1398 - 13:35
-

اردلان: معادلات لیگ برتر فوتسال بانوان با انصراف تیم‌ها به هم می‌خورد

اردلان: معادلات لیگ برتر فوتسال بانوان با انصراف تیم‌ها به هم می‌خورد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، نیلوفر اردلان سرمربی تیم سایپا تهران اظهار داشت: روزی که قرار شد برای لیگ برتر فوتسال بانوان به دلیل انصراف ۲ تیم از ادامه مسابقات قرعه کشی کنند، سازمان لیگ از تمام نمایندگان تیم‌ها نظرسنجی کرد و قرعه کشی مجدد تصمیمی بود که با موافقت همگان انجام شد. اگر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، نیلوفر اردلان سرمربی تیم سایپا تهران اظهار داشت: روزی که قرار شد برای لیگ برتر فوتسال بانوان به دلیل انصراف ۲ تیم از ادامه مسابقات قرعه کشی کنند، سازمان لیگ از تمام نمایندگان تیم‌ها نظرسنجی کرد و قرعه کشی مجدد تصمیمی بود که با موافقت همگان انجام شد. اگر قرار بود طبق برنامه قبلی لیگ بازی کنیم، هر تیمی در کوران رقابت‌ها به ۲ هفته استراحت می‌خورد، اما باتوجه به برنامه ریزی‌های جدید این مشکلات برطرف شده است.

او افزود: خوشبختانه تیم ما نیم فصل اول را با صدرنشینی پشت سر گذاشت و اکنون با آُسودگی خاطر بیشتری کارمان را در نیم فصل دوم دنبال می‌کنیم، اما چون شناخت تیم‌ها در نیم فصل دوم از یکدیگر بیشتر می‌شود، شرایط بازی‌ها هم سخت است. تیم ما قرار است از هفته اول تا چهارم مسابقات با چهار تیم صدر جدول مسابقه دهد. به طور قطع هر تیمی در لیگ بانوان هدفی دارد و متناسب با آن جلو می‌رود، ما هم تمام تلاشمان را می‌کنیم، چون هر بازی حکم فینال را برای ما دارد.

اردلان تصریح کرد: متاسفانه هر ساله شاهد انصراف برخی تیم‌ها از ادامه مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان هستیم، امیدوارم حامیان مال بیشتری به کمک ورزش ما بیایند تا وقوع چنین اتفاق‌هایی باعث بی نظمی در لیگ نشود و تمام معادلات را به هم نریزد، چون این قبیل مسائل باعث کاسته شدن جذابیت رقابت‌ها می‌شوند و کار را برای مسئولان و سایر تیم‌ها سخت می‌کند.

سرمربی تیم سایپا در پایان اظهار داشت: تیم ما بعد از سه روز استراحت در پایان نیم فصل اول دوباره تمریناتش را برای شروع قدرتمند در لیگ از سر گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.