کد خبر : 146819
تاریخ انتشار : شنبه 2 آذر 1398 - 13:20
-

حسن زاده: دفاع بسته اهورا کار را برای ما سخت کرد

حسن زاده: دفاع بسته  اهورا کار را برای ما سخت کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محسن حسن زاده شامگاه جمعه پس از پیروزی خانگی تیمش برابر اهورای بهبهان در لیگ برتر فوتسال در قم اظهار داشت: بازی سوهان محمد سیما برابر اهورای بهبهان یک طرفه و با برتری مطلق تیم سوهان محمد سیما همراه بود و از نظر فنی، سوهان محمد سیما شایستگی واضحی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محسن حسن زاده شامگاه جمعه پس از پیروزی خانگی تیمش برابر اهورای بهبهان در لیگ برتر فوتسال در قم اظهار داشت: بازی سوهان محمد سیما برابر اهورای بهبهان یک طرفه و با برتری مطلق تیم سوهان محمد سیما همراه بود و از نظر فنی، سوهان محمد سیما شایستگی واضحی برای پیروزی در این بازی داشت.

وی افزود: دستور کار فنی حریف، دفاع بسته بود و این کار ما را سخت کرد به ویژه این که ما موقعیت های زیادی را در نیمه نخست از دست دادیم و همین موضوع سبب شد تیم ما از نظر روانی تحت فشار قرار گیرد.

سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم گفت: خدا را شکر می کنم که در روزی که یک اتفاق غیر منتظره در حال رقم خوردن بود، به بازی برگشتیم. بازیکنان ما تلاش و همت کردند و با ارائه یک بازی روان ۳ امتیازی که به آن نیاز جدی داشتیم به دست آوردند.

حسن زاده بیان داشت: در این بازی موقعیت های زیادی داشتیم و می توانستیم گل های بسیاری به ثمر برسانیم. تیم ما، تیم برتر میدان بود اما با توجه به جریان بازی، شکل دفاعی حریف و روند مسابقه در نیمه اول، باید از این بازگشت و در نهایت، کسب امتیاز کامل بازی خرسند باشیم.

وی عنوان کرد: این ۳ امتیاز در آینده برای تثبیت جایگاه تیم سوهان محمد سیما، انگیزه تلاش برای آینده و موفقیت های آتی به کار تیم ما می‌آید ضمن این که از حمایتی که هواداران ما در بازی با اهورا از تیم ما کردند صمیمانه قدردانی می‌کنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.