کد خبر : 146929
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 آذر 1398 - 16:17
-

بی غم: تعویق رقابت‌های لیگ می‌تواند به هر تیمی ضربه بزند / با تیم ملی تعامل بسیار خوبی داریم

بی غم: تعویق رقابت‌های لیگ می‌تواند به هر تیمی ضربه بزند / با تیم ملی تعامل بسیار خوبی داریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید بی غم سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره شرایط تیم گیتی پسند پس از ۲ هفته به تعویق افتادن مسابقات لیگ برتر گفت: سازمان لیگ برتر فوتسال تصمیم گرفت مسابقات هفته هفدهم و هجدهم لیگ برتر را به تعویق بیاندازد و ما در این مدت به خاطر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، حمید بی غم سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره شرایط تیم گیتی پسند پس از ۲ هفته به تعویق افتادن مسابقات لیگ برتر گفت: سازمان لیگ برتر فوتسال تصمیم گرفت مسابقات هفته هفدهم و هجدهم لیگ برتر را به تعویق بیاندازد و ما در این مدت به خاطر طولانی شدن زمان بازی‌ها موفق شدیم تمرینات بسیار خوبی را برگزار کنیم و همچنین توانستیم بازیکنان را از لحاظ بدنی در شرایط مسابقات نگه داریم.

او افزود: با توجه به این که تیم گیتی پسند در این فصل بسیار خوب کار کرده و موفق شده خود را در بالای جدول نگه دارد، این تعویق بازی‌ها می‌تواند به تیم ما در ادامه رقابت‌های لیگ ضربه بزند، اما در ترکیب تیم ما بازیکنان بسیار خوب و حرفه‌ای حضور دارند که سال‌ها با این گونه شرایط به خوبی آشنا هستند و می‌توانند خود را به سرعت با شرایطی به وجود آمده هماهنگ کنند.

سرمربی تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان همچنین درباره بازی این هفته این تیم برابر ارژن شیراز هم گفت: تیم ارژن شیراز این فصل یکی از تیم‌های بسیار خوب لیگ بوده است و آن‌ها موفق شدند در نیم فصل دوم ۳ بازیکن جدید به تیمشان اضافه کنند و همین باعث شده شرایط این تیم نسبت به نیم فصل اول بسیار تغییر کند. ما در این بازی میزبان هستیم و از حمایت هواداران خودمان بهره می‌بریم و امیدوارم که بازیکنان ما بتوانند بهترین نتیجه ممکن را در برابر تیم ارژن شیراز بدست آورند.

حمید بی غم سرمربی تیم گیتی پسند اصفهان درباره محرومان و مصدومان این تیم در بازی با ارژن شیراز هم گفت: ما در این بازی فقط مهران عالیقدر را به خاطر مصدومیت در اختیار نخواهیم داشت. اما سایر بازیکنانم خدا را شکر در شرایط بسیار خوبی هستند و همگی آماده اند تا در برابر ارژن بتوانیم نتیجه خوبی را کسب کنیم.

او همچنین درباره آخرین وضعیت عالیقدر هم گفت: عالیقدر یکی از بهترین بازیکنان تیم ما است و همچنین او بازی‌های زیادی هم برای تیم ملی فوتسال انجام داده است، اما متاسفانه او در این فصل با کمی بد شانسی مواجه شده است و مصدومیت‌های متوالی کمی او را اذیت کرده است، اما به نظرمن او تا ۳ هفته دیگر می‌تواند برای ما بازی کند.

با تیم ملی در تعامل بسیار خوبی هستیم

سرمربی تیم گیتی پسند در ادامه درباره وضعیت بازیکنان ملی پوش این تیم هم گفت: با توجه به این که تیم ملی فوتسال از هفته آینده باید در رقابت‌های چهار جانبه مشهد شرکت کند و تا ۱۳ آذر هم ادامه خواهد داشت و پس از آن ملی پوشان ما باید بلافاصله به باشگاه‌های خود بازگردند تا برای بازی‌های هفته بیستم که از روز جمعه برگزار می‌شود خود را آماده کنند. این موضوع برای تیم ما که ملی پوش زیادی دارد شرایط را کمی سخت می‌کند و ما نگران آن هستیم که بازیکنان دچار مصدومیت شوند، اما من امیدوارم که بازیکنان ملی پوش ما بدون کوچکترین آسب دیدگی به تیم اضافه شوند، زیرا ما به تمامی آن‌ها در ادامه رقابت‌های لیگ برتر نیاز داریم.

بی غم همچنین درباره تیم ملی فوتسال هم گفت: باشگاه گیتی پسند همواره با تیم ملی در تعامل بسیار خوبی بوده است و تمام تلاش ما در این باشگاه این است که تیم ملی بتواند در مسابقات مختلف خود بهترین نتایج را کسب کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.