کد خبر : 146948
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 آذر 1398 - 17:19
-

حسن‌زاده :همیشه مسابقات با تیم‌های اروپایی جذاب بوده است / تیم‌ها با پیشرفتی که کرده‌اند به دنبال سهمیه جام جهانی هستند

حسن‌زاده :همیشه مسابقات با تیم‌های اروپایی جذاب بوده است / تیم‌ها با پیشرفتی که کرده‌اند به دنبال سهمیه جام جهانی هستند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی‌اصغر حسن‌زاده در رابطه با بازگشتش به تیم فوتسال گیتی پسند، اظهار کرد: با توجه به پیشنهادات خارجی و داخلی که داشتم و صحبت با مدیرعامل گیتی پسند، تصمیم گرفتم نیم‌فصل دوم را برای این تیم بازی کنم و از این موضوع خوشحال هستم. وی افزود: گیتی پسند شرایط خوبی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، علی‌اصغر حسن‌زاده در رابطه با بازگشتش به تیم فوتسال گیتی پسند، اظهار کرد: با توجه به پیشنهادات خارجی و داخلی که داشتم و صحبت با مدیرعامل گیتی پسند، تصمیم گرفتم نیم‌فصل دوم را برای این تیم بازی کنم و از این موضوع خوشحال هستم.

وی افزود: گیتی پسند شرایط خوبی دارد، امیدوارم بتوانم به این تیم کمک کنم و در ادامه راه بهتر شویم.

بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند با بیان اینکه برای سال آینده باید پیشنهادات را بررسی کنم، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه چند سال خارج از کشور بازی کردم برای سال آینده باید پیشنهادات را بررسی کنم تا بهترین انتخاب را داشته باشم، اما در حال حاضر تمام تمرکزم روی بازی‌های گیتی پسند است.

حسن‌زاده در خصوص بازی با تیم لبنیات ارژن شیراز، تأکید کرد: دو هفته مسابقات لغو شد که بازی با ارژن مهم است تا روند پیروزی ها را ادامه دهیم. ارژن تیم خوبی است که فکر می‌کنم نیم‌فصل دوم تغییراتی داشته و بهتر شده و این کار را برای ما سخت می‌کند، اما تمام تلاشمان را می‌کنیم که بهترین نتیجه را کسب کنیم.

وی با اشاره به اینکه لغو بازی‌ها بازیکنان را از شرایط مسابقه دور می‌کند، گفت: بازی‌ها در لیگ فشرده است که با بازی‌های لغو شده، فشرده‌تر هم می‌شود. امسال سال شلوغی برای تیم ملی و تیم‌های باشگاهی است.

بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند در رابطه با بازی‌های چهارجانبه تیم ملی در مشهد، اظهار کرد: به نظرم بازی‌های خوبی است، زیرا همیشه مسابقات تیم ملی با تیم‌های اروپایی جذاب بوده که می‌تواند به تیم ملی کمک کند.

بازیکن تیم ملی فوتسال با بیان اینکه تیم ملی بازی‌های مهمی پیش رو دارد، خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم از عنوان قهرمانی تیم ملی فوتسال دفاع کنیم، زیرا بازی‌ها در آسیا سخت‌تر شده و در این دوره همه تیم‌ها با پیشرفتی که کرده‌اند به دنبال کسب سهمیه جام جهانی هستند.

وی در خصوص تأثیر حضور تماشاگران برای مسابقات، تصریح کرد: حضور تماشاگران مسابقات را جذاب می‌کند و به آن هیجان می‌دهد و میزان جذابیت مسابقات همه رشته‌های ورزشی به حضور تماشاگران بستگی دارد.

بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند با اشاره به اینکه سرمربی گیتی پسند کارنامه خوبی دارد، تأکید کرد: حمید بیغم مربی خوبی است. حدود یک ماه است در گیتی پسند حضور دارم و سال گذشته برای جام باشگاه‌های آسیا با بیغم در مس کرمان کار کرده ام.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.