کد خبر : 146958
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 آذر 1398 - 17:35
-

روزپیکر همچنان سرمربی آذرخش است

روزپیکر همچنان سرمربی آذرخش است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال آذرخش بندرعباس یکی از تیم‌های خوب و ریشه دار فوتسال کشورمان است که چند سالی است در لیگ برتر کشورمان بازی می‌کند. این تیم در این چند سال اخیر همواره به دلیل مشکلات مالی که گریبان گیرش شده است نمی‌تواند بازیکنان مورد نیاز خود را جذب کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال آذرخش بندرعباس یکی از تیم‌های خوب و ریشه دار فوتسال کشورمان است که چند سالی است در لیگ برتر کشورمان بازی می‌کند. این تیم در این چند سال اخیر همواره به دلیل مشکلات مالی که گریبان گیرش شده است نمی‌تواند بازیکنان مورد نیاز خود را جذب کند و همین مسئله باعث دلخوری مسئولان این تیم و به خصوص سرمربی این تیم از مدیران فوتبال استان هرمزگان شده است.

تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در آخرین بازی خود در لیگ برتر مقابل تیم ستارگان ورامین قرار گرفت و با اینکه در آن بازی موفق شد نمایش خوبی از خود نشان دهد، اما در پایان بازی تن به شکست داد و همین مسئله باعث شد سرمربی این تیم سفره دل خود را باز کند. او پس از پایان بازی با ستارگان ورامین در گفت و گو با ما اظهار داشت: «مثل تیمی رها شده هستیم گویا کسی حواسش به تیم ما نیست و اگر شرایط به همین گونه پیش برود دیگر نه در تمرینات حاضر می‌شوم و نه دیگر بر روی نیمکت تیم می‌نشینم.»

اکنون قرار است تیم فوتسال آذرخش بندرعباس فردا در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر در ساوه به مصاف تیم سن ایچ برود و در خبر‌ها آمده بود که به خاطر مشکلاتی که در تیم آذرخش وجود دارد سفر این تیم به ساوه در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. به همین علت موسی زاهدی سرپرست تیم آذرخش بندرعباس در گفتگو با درباره شرایط این تیم برای بازی فردا مقابل سن ایچ ساوه گفت: پس از آن که تیم ما هفته گذشته برابر ستارگان ورامین قرار گرفت، روزپیکر سرمربی تیم از وضع مدیریت باشگاه به شدت دلخور بود و به خاطر همین موضع مدیریت باشگاه با او جلسه ای را برگزار کرد و بخشی از طلب او و بازیکنان تیم را پرداخت کردند و در آن جلسه قول‌هایی دادند که قرار شد از تیم بیشتر حمایت شود و بعد از آن قرار شد روزپیکر در تمرینات تیم حاضر شده تا بازیکنان را آماده بازی با تیم سن ایچ ساوه کند.

سرپرست تیم فوتسال آذرخش بندرعباس درباره این که آیا روزپیکر فردا بر روی نیمکت تیم می‌نشیند یا خیر گفت: با صحبت‌هایی که مسئولان باشگاه با سرمربی تیم داشتند قرار شد او فردا به همراه تیم به ساوه برود تا تیم را هدایت کند و امیدوارم که مشکلاتی که تیم آذرخش در این چند وقت اخیر گرفتار آن شده است هر چه زودتر به پایان برسد.

زاهدی درباره این که آیا قرار است تغییراتی در مدیریت باشگاه به وجود بیاید بیان داشت: با صحبت‌هایی که مسئولان استان هرمزگان با ما داشته اند گویا قرار است در هیئت مدیره باشگاه تغییراتی صورت گیرد و به احتمال بسیار زیاد مدیرعامل هم عوض خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.