کد خبر : 146984
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 آذر 1398 - 13:13
دسته‌بندی نشده
-

همان بهتر که کویت نیامد!

ناظم‌الشریعه: دوپینگ عروجی یک اتفاق سهوی بود / بدانند فوتسال چه وضعی دارد این‌طور قضاوت نمی‌کنند!

ناظم‌الشریعه:  دوپینگ عروجی یک اتفاق سهوی بود / بدانند فوتسال چه وضعی دارد این‌طور قضاوت نمی‌کنند!
سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان از اینکه تیم ملی کویت به تورنمنت مشهد نیامد و مسابقات یادشده با حضور تیم‌های اروپایی برگزار خواهد شد، استقبال کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمد ناظم‌الشریعه درباره تورنمنت سه جانبه مشهد که با حضور تیم‌های ایران، اسلواکی و بلاروس برگزار خواهد شد، اظهار داشت: با توجه به غیبت اوکراین، این تورنمنت را با سه تیم برگزار خواهیم کرد. برای من کیفیت این مسابقات مهمتر از کمیت آن است. کیفیت بالا باشد بهتر از این است که تیم‌های آسیایی را وارد تورنمنت کنیم.

وی در ادامه افزود: البته تلاش می‌کنیم در این تورنمنت با یکی از کشورها دو بار بازی کنیم. فعلاً چیزی قطعی نیست و باید تیم‌ها بیایند و بعد با آنها صحبت کنیم. سال قبل هم ما به اسلواکی رفتیم و یک تورنمنت سه جانبه در این کشور برگزار کردیم که خیلی خوب بود.

سرمربی تیم ملی درباره دعوت از بازیکنان لژیونر به این اردو تصریح کرد: در هر صورت برخی از بچه‌ها را که پیگیر وضعیت‌شان بودیم، به این اردو دعوت کردیم تا شرایط آنها را ببینیم.

ناظم‌الشریعه راجع به کناره‌گیری غیرمنتظره کویت از تورنمنت مشهد نیز بیان کرد:  همان بهتر که کویت نیامد! به شخصه دوست ندارم کیفیت یک تورنمنت پایین‌ بیاید. خدای ناکرده دوست هم ندارم بگویم کویت تیم ضعیفی است. این تیم در یک سال گذشته خیلی فعال بوده است، اما من می‌گویم این تورنمنت‌ها با حضور تیم‌های اروپایی برگزار می‌شوند و بهتر است همین رویه را هم ادامه دهیم.

ناظم‌الشریعه در واکنش به اینکه گفته می‌شود تست دوپینگ ابوالقاسم عروجی مثبت اعلام شده است و آخرین وضعیت این بازیکن ملی‌پوش یادآور شد: مدارک این بازیکن را آماده کردیم و تحویل دکتر نوروزی (رئیس سابق فدراسیون پزشکی و ورزشی) دادیم. ان‌شاءالله اگر گزارش خوبی نوشته شود، مشکل او هم حل خواهد شد. متأسفانه همه موضوع دوپینگ در فوتسال را به چشم فوتبال نگاه می‌کنند و این خیلی بد است. اگر بدانند فوتسال چه وضعی دارد این‌طور قضاوت نمی‌کنند! موضوع دوپینگ عروجی یک اتفاق سهوی بود و دوست ندارم خیلی روی آن ریز شویم.

وی در پاسخ به این پرسش که منظورش از نگاه فوتبالی به مسئله دوپینگ چیست، گفت: به‌هرحال فوتبال را یک طور دیگر نگاه و تصور می‌کنند فوتسال هم همان شرایط را دارد. با این دید وقتی هم می‌شنوند دوپینگی اتفاق افتاده است، همه می‌گویند فلان مقدار پول می‌گیرند و دوپینگ هم می‌کنند، در حالی که اصلاً در فوتسال این پول‌ها نیست که دوپینگی باشد! تا جایی که من می‌دانم یک اتفاق سهوی بوده است. مدارک هم تحویل داده شده است و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا این مشکل برطرف شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.