کد خبر : 147066
تاریخ انتشار : جمعه 8 آذر 1398 - 13:24
-

خبیری: از موقعیت‌هایمان به‌خوبی استفاده نکردیم

خبیری: از موقعیت‌هایمان به‌خوبی استفاده نکردیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محسن خبیری سرمربی تیم شاهین در خصوص این دیدار اظهارکرد: در این دیدار برابر تیمی پرمهره قرار گرفتیم که سطح کیفی بازیکنان آن قابل قیاس با بازیکنان ما نبود. وی اضافه کرد: با این وجود بازیکنان ما با شهامت بازی کردند و موقعیت‌های خوبی را نیز خلق کردند که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محسن خبیری سرمربی تیم شاهین در خصوص این دیدار اظهارکرد: در این دیدار برابر تیمی پرمهره قرار گرفتیم که سطح کیفی بازیکنان آن قابل قیاس با بازیکنان ما نبود.

وی اضافه کرد: با این وجود بازیکنان ما با شهامت بازی کردند و موقعیت‌های خوبی را نیز خلق کردند که متاسفانه منجربه گل‌های بیشتر و کسب پیروزی نشد.

سرمربی تیم شاهین با تمجید ازعملکرد دروازه بان تیم حریف، عنوان کرد: در این دیدار بهترین بازیکن زمین، دروازه بان تیم حریف بود که موقعیت‌هایی که بازیکنان ما خلق کردند را به خوبی مهار می‌کرد.

وی در ادامه در پاسخ به چرایی تداوم شکست‌های تیم شاهین در رقابت‌های لیگ برتر، اضافه کرد: هرچند بازیکنان ما امسال برای اولین بار است که در رقابت‌های لیگ برتر حضور دارند و هرچه زمان می‌گذرد، پخته تر می‌شوند، اما هنوز به تجربه کافی نرسیده‌ایم و این مسئله باعث شده تا در بازی‌هایمان اشتباهات فردی زیادی داشته باشیم و تیم‌های حریف با استفاده از تجربه خود بتوانند از این اشتباهات به خوبی بهره گیری کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.