کد خبر : 147172
تاریخ انتشار : شنبه 9 آذر 1398 - 12:20
-

صدقیانی زاده: صد درصد تمام توان‌مان را می‌گذاریم که قهرمان شویم

صدقیانی زاده:  صد درصد تمام توان‌مان را می‌گذاریم که قهرمان شویم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، آرزو صدقیانی زاده، کاپیتان تیم فوتسال بانوان سایپا  در خصوص شکست تیمش در بازی برابر ملی‌حفاری، عنوان کرد: حریفان در نیم‌فصل دوم سخت‌تر می‌شوند زیرا تمام تیم‌ها پس از استراحتی که داشته‌اند با تمام قوا حاضر می‌شوند. وی ادامه داد: تماشاگران شاهد یک بازی خیلی زیبا از سوی تیم‌های

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، آرزو صدقیانی زاده، کاپیتان تیم فوتسال بانوان سایپا  در خصوص شکست تیمش در بازی برابر ملی‌حفاری، عنوان کرد: حریفان در نیم‌فصل دوم سخت‌تر می‌شوند زیرا تمام تیم‌ها پس از استراحتی که داشته‌اند با تمام قوا حاضر می‌شوند.

وی ادامه داد: تماشاگران شاهد یک بازی خیلی زیبا از سوی تیم‌های سایپا و ملی‌حفاری بودند. فوتسال است و امکان دارد، توپ‌ها وارد دروازه شوند یا نشوند. خیلی خوب بازی کردیم ولی یکسری از موقعیت‌های‌مان گل نشد. ملی‌حفاری تیم‌ خیلی خوبی است و به آن‌ها تبریک می‌گویم.

این بازیکن تیم فوتسال بانوان ملی‌حفاری گفت: صد درصد تمام توان‌مان را می‌گذاریم که قهرمان شویم. اولین بازی نیم‌فصل دوم بود و طبیعی است که کمی نوسان داشته باشیم ولی مطمئنم ادامه فصل به این صورت نیست و نتایج خیلی بهتری از تیم ما خواهید دید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.