کد خبر : 147157
تاریخ انتشار : شنبه 9 آذر 1398 - 12:06
-

پرهیزکار : «کاکائو» علاقه داشت که در تورنمنت مشهد شرکت کند/ با اسلواکی دو بازی انجام می دهیم

پرهیزکار : «کاکائو» علاقه داشت که در تورنمنت مشهد شرکت کند/  با اسلواکی دو بازی انجام می دهیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رئیس کمیته فوتسال با اشاره به دلیل لغو سفر تیم ملی فوتسال کویت به ایران، گفت: «کاکائو» سرمربی کویت خیلی علاقه داشت که در تورنمنت مشهد شرکت کند. داود پرهیزکار درباره برگزاری تورنمنت بین المللی فوتسال مشهد با حضور ایران، اسلواکی و بلاروس گفت: تیم ملی که تمریناتش را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رئیس کمیته فوتسال با اشاره به دلیل لغو سفر تیم ملی فوتسال کویت به ایران، گفت: «کاکائو» سرمربی کویت خیلی علاقه داشت که در تورنمنت مشهد شرکت کند.

داود پرهیزکار درباره برگزاری تورنمنت بین المللی فوتسال مشهد با حضور ایران، اسلواکی و بلاروس گفت: تیم ملی که تمریناتش را در مشهد شروع کرده است و بازی ها هم از فردا یکشنبه آغاز می شود. در مجموع چهار مسابقه برگزار می شود و مقرر شد تیم ما با اسلواکی دو بازی انجام بدهد. البته جلسه هماهنگی این بازی ها امروز انجام خواهد شد.

وی درباره مصدومیت احمد اسماعیل پور و بهزاد عظیمی تصریح کرد: برای این تورنمنت ۱۶ بازیکن دعوت شدند که نفرات اصلی تیم ملی برای جام ملت ها تقریبا از همین بازیکنان مشخص می شود. یکی دو اردوی دیگر هم در پیش داریم. اسماعیل پور هم مصدومیت جزئی داشت و از چین به ایران نیامد. این بازیکن با کادر فنی هماهنگ است.

رئیس کمیته فوتسال در خصوص انصراف کویت از حضور در تورنمنت ایران، تاکید کرد: «کاکائو» مربی برزیلی کویت خیلی علاقه داشت که به ایران بیاید. آنها حتی برنامه پروازی خود را برایمان فرستادند. کویت قرار بود با عربستان یک بازی تدارکاتی داشته باشد که آن بازی را هم به خاطر تورنمنت مشهد لغو کردند اما حکم حکومتی از کویت آمده بود که به ایران سفر نکنند.

پرهیزکار درباره مخالفت سرمربی تیم ملی با حضور افغانستان در این تورنمنت به جای کویت، یادآور شد: بازی با افغانستان در برنامه ما نبود. این تیم در مرحله مقدماتی در ارومیه حضور داشت و تیمی نبود که در سطح تورنمنت مشهد باشد. در واقع حضور افغانستان از نظر فنی خیلی کمک نمی کرد. دنبال تیمی بودیم که حرفی برای گفتن داشته باشد.

رئیس کمیته فوتسال همچنین با اشاره به نتایج نشست هفته گذشته کمیته فنی تاکید کرد: برای مدیریت فنی تیم ملی فوتسال بانوان دو گزینه مدنظر داریم که بعد از مذاکرات نهایی، یک نفر را انتخاب می کنیم.

پرهیزکار از انتخاب نیلوفر اردلان به عنوان سرمربی تیم فوتسال زیر ۲۰ سال بانوان خبر داد و گفت: خانم اردلان از میان چند گزینه انتخاب شدند و قرار است به زودی دستیارانش هم مشخص شوند.

منبع:مهر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.