کد خبر : 147204
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 آذر 1398 - 8:21
-

بارانی : با این اسپانسر کم و عدم پخش بازی‌ها فلسفه پلی‌آف چیست؟/ چیزی دریافت نکردیم، اما تعهد و قرارداد داریم

بارانی : با این اسپانسر کم و عدم پخش بازی‌ها فلسفه پلی‌آف چیست؟/  چیزی دریافت نکردیم، اما تعهد و قرارداد داریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، زیبا بارانی در خصوص برتری تیمش مقابل سایپا در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال بانوان، اظهار داشت:‌ بازی خوبی بود، به قول اردلان، یکی از زیباترین بازی‌های فصل را شاهد بودیم. هر دو تیم برای برد به زمین آمده بودند. ما می‌دانستیم سایپا چطور تیمی است و بازیکنانش را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، زیبا بارانی در خصوص برتری تیمش مقابل سایپا در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال بانوان، اظهار داشت:‌ بازی خوبی بود، به قول اردلان، یکی از زیباترین بازی‌های فصل را شاهد بودیم. هر دو تیم برای برد به زمین آمده بودند. ما می‌دانستیم سایپا چطور تیمی است و بازیکنانش را تحلیل کرده بودیم. چون میزبان بودیم، برای برد به زمین رفتیم و با توکل به خدا و تلاش بازیکنان سه امتیاز را گرفتیم. 

وی افزود: سایپا هم تیم خوبی است، هم ما و هم حریف موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم، اما درنهایت توانستیم برنده از زمین خارج شویم. در اینجا باید از باشگاه، کادر و بازیکنان که تلاش کردند قدم اول را در نیم‌فصل دوم خوب برداریم و دست پر به پلی‌آف برویم تشکر می‌کنم. 

سرمربی تیم فوتسال بانوان شرکت ملی حفاری درباره اینکه شما بعد از چندین هفته به صدر جدول صعود کردید، یادآور شد: مهم نیست الان صدر جدول باشیم یا هفته آخر، مهم پلی‌آف است. البته من نمی‌دانم با این اسپانسر کم و عدم پخش بازی‌ها فلسفه پلی‌آف چیست؟ ممکن است تیمی مدت ها بالای جدول باشد، اما در پلی‌آف به عنوان سوم یا چهارمی برسد که این خوب نیست. اگر فدراسیون می‌خواهد پلی‌آف را برگزار کند، حداقل بگوید فلسفه آن چیست و چه کمکی به بازیکنان می‌کند؟

بارانی در پاسخ به این سؤال که حفاری ابتدای لیگ شروع خوبی نشد اما بعد از چند هفته توانست خودش را به صدر برساند، تصریح کرد: همیشه تغییر در کادر روی سبک بازی تأثیر می‌گذارد، هر مربی هم سبک خاص خودش را دارد. من بعد از سه چهار سال برگشتم، بنابراین تا بخواهم نوع بازی‌ام را القا کنم زمان می‌برد. هفته‌های اول امتیازات زیادی از دست دادیم، اما رفته‌رفته بچه‌ها بهتر شدند. مدیریت باشگاه نسبت به ورزش بانوان به ویژه فوتسال نگرش مثبت دارد و امکانات خوبی فراهم کرده است تا با کمک مربی بدنساز و دروازه‌بانانبتوانیم به هدفمان که قهرمانی است نزدیک شویم.

وی درباره شرایط مالی باشگاه یادآور شد: تحریم و این اوضاع اقتصادی شامل همه کشور می‌شود. ما تا الان چیزی دریافت نکردیم، اما تعهد و قرارداد داریم. حفاری تیم شهر ماست، برایش می‌جنگیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.