کد خبر : 147251
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 آذر 1398 - 22:48
-

شمس: مشخص است که از حمله به دفاع ضعیف هستیم/ تساوی با اسلواکی خوشحال کننده بود

شمس: مشخص است که از حمله به دفاع ضعیف هستیم/ تساوی با اسلواکی خوشحال کننده بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران گفت: دیدارهای تدارکاتی برای یافتن مشکلات است و تساوی تیم ملی فوتسال ایران مقابل اسلواکی خوشحال کننده بود اما اگر پیروز می‌شدیم ممکن بود معایب و مشکلات پنهان بماند. حسین شمس یکشنبه شب بعد از بازی تیم های ایران و اسلواکی با

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران گفت: دیدارهای تدارکاتی برای یافتن مشکلات است و تساوی تیم ملی فوتسال ایران مقابل اسلواکی خوشحال کننده بود اما اگر پیروز می‌شدیم ممکن بود معایب و مشکلات پنهان بماند.

حسین شمس یکشنبه شب بعد از بازی تیم های ایران و اسلواکی با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا در مشهد گفت: بازیکنان ما از کشورهای مختلف از جمله قزاقستان، کویت و چین می‌آیند و جمع و جور کردن و نزدیک کردن آنها سخت است همچنین تیم ملی فوتسال ایران خیلی وقت بود که بازی بین‌المللی تدارکاتی انجام نداده بود و طبیعی بود که یک مقدار مشکل داشته باشیم.

وی ادامه داد: سه گل نخستی که وارد دروازه ایران شد به یک شکل بود و مشخص است که از حمله به دفاع ضعیف هستیم و سرمربی تیم ما هم نقاط ضعف را دید اما تیم فوتسال اسلواکی از حمله به دفاع خوب عمل کرد.

سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران گفت: پنج گلی که خوردیم ما را نگران کرد و باید کار کنیم و نقاط ضعف را برطرف سازیم  چون اگر در مسابقات آسیایی در مقابل ژاپن و تایلند که در دفاع، صاحب سبک هستند عقب بیفتیم کار ما سخت می‌شود پس باید کاری کنیم که همیشه سه تا چهار گل جلو باشیم تا کارمان سخت نشود.

شمس با اشاره به مسابقات فوتسال آسیایی افزود: امسال کار، دشوار  است چون از آسیا پنج تیم برای جام جهانی ۲۰۲۰ به لیتوانی می روند و همه تیم‌ها مدعی هستند. ژاپن و تایلند فوق العاده خوب هستند اما فوتسالیست‌های ما نشان داده‌اند که اگر در یک ماه آخر و بعد از تعطیلی لیگ برتر فوتسال آمادگی خود را به دست بیاورند می توانند قهرمان شوند.

در چهارچوب مسابقات سه جانبه بین‌المللی فوتسال در مشهد دیدار تیم‌های فوتسال ایران و اسلواکی امشب در سالن ورزشی شهید بهشتی مشهد با نتیجه پنج بر پنج مساوی شد.

تیم ایران در دیدار بعدی خود سه شنبه شب با بلاروس دیدار می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.