کد خبر : 147222
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 آذر 1398 - 13:00
-

ناظم‌الشریعه : پادشاهی آسیا و جهان مستلزم هزینه و برنامه‌ریزی است / اسلواکی و بلاروس جزء تیم‌های مطرح دنیا هستند

ناظم‌الشریعه : پادشاهی آسیا و جهان مستلزم هزینه و برنامه‌ریزی است / اسلواکی و بلاروس جزء تیم‌های مطرح دنیا هستند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: اگر می‌خواهیم همچنان پادشاه آسیا و در جهان مطرح باشیم باید از لحاظ امکانات و تجهیزات به‌روز بوده که مستلزم صرف هزینه و برنامه‌ریزی مدون است. محمد ناظم‌الشریعه در خصوص حضور تیم ملی فوتسال در تورنمنت بین‌المللی فوتسال مشهد اظهار کرد: حدود یک

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: اگر می‌خواهیم همچنان پادشاه آسیا و در جهان مطرح باشیم باید از لحاظ امکانات و تجهیزات به‌روز بوده که مستلزم صرف هزینه و برنامه‌ریزی مدون است.

محمد ناظم‌الشریعه در خصوص حضور تیم ملی فوتسال در تورنمنت بین‌المللی فوتسال مشهد اظهار کرد: حدود یک سال است پیگیر برگزاری این تورنمت هستیم. اسلواکی و بلاروس از لحاظ تاکتیکی و فیزیکال جزء تیم‌های مطرح دنیا هستند و رنکینگ خوبی دارند. البته از آن‌ها شناخت خوبی داریم ولی این تورنمت می‌تواند تاثیر به‌ سزایی در آمادگی بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران بگذارد.

وی در خصوص شرایط ایران در جام ملت‌های آسیا بیان کرد: میان مردم جا افتاده که ایران قدرت اول آسیاست و به راحتی می‌تواند در جام ملت‌های این قاره قهرمان شود. اگر جام ملت‌های ۲۰۱۸  را رصد کرده باشید متوجه تفاوت سطح تیم‌ها نسبت به گذشته خواهید شد. در دور مقدماتی جام‌ ملت‌ها تیم‌های بزرگی نظیر عراق حذف شدند. تیم‌های آسیایی، دیگر حریفان دست و پا بسته‌ای نیستند. تمام تیم‌ها خود را آماده می‌کنند تا در مقابل ایران نتیجه بگیرند، اما تمام تلاشمان را به کار بسته‌ایم تا افتخارآفرینی‌ها مستمر باشد.

ناظم‌الشریعه افزود: از لحاظ سخت‌افزاری از سایر تیم‌های آسیایی عقبیم. با توجه به شرایط اقتصادی کشور، فراهم‌ کردن تجهیزات و امکانات کمی سخت شده است. باید به دنبال شکوفایی استعدادها باشیم زیرا ایران در این قضیه سرآمد آسیاست. هر سال بهترین بازیکن آسیا از ایران است. اگر می‌خواهیم همچنان پادشاه آسیا و در جهان مطرح باشیم باید از لحاظ امکانات و تجهیزات به‌روز باشیم. این مهم مستلزم صرف هزینه و برنامه‌ریزی مدون است.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در پاسخ به این سوال که چرا از رقبای مستقیم ایران در جام‌ ملت‌های آسیا نظیر ژاپن برای این تورنمنت دعوت به عمل نیامد، گفت: شرایط ایران روی کاغذ بهتر از تیم‌های آسیایی است و در مواقعی که در جام ملت‌ها بازی داریم، با تیم‌های آسیایی بازی نمی‌کنیم. اگر هم قصد بازی تدارکاتی با آن‌ها داشته باشیم، برای محک زدن و بازی دادن به جوانانمان خواهدبود.

ناظم‌الشریعه در مورد این که آیا در این تورنمنت از بازیکنان اصلی خود استفاده خواهد کرد، گفت: تیم ملی بازیکن اصلی و ذخیره ندارد. هر بازیکنی بهتر باشد در تیم ملی بازی خواهد کرد. تلاش کردیم برخی از لژیونرها نیز در این اردو شرکت کنند.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در خصوص تقابل ایران برای دیدار با اسلواکی خاطرنشان کرد: ایران تیم سوم جهان است و تمام تیم‌ها به دنبال شکست ایران هستند. اسلواکی بازیکنان خوبی دارد و تمام تلاشمان را برای این بازی خواهیم کرد. در حال حاضر نتیجه برای تیم ملی ایران از اهمیت بالایی برخوردار نیست و بیشتر به دنبال پوشش نقاط ضعف تیم هستیم.

وی در خصوص نتایج فرش‌آرا در لیگ برتر و زیرساخت‌های فوتسال در خراسان رضوی گفت: شرایط فوتسال خراسان رضوی و مشهد از دیرباز متفاوت بوده و این منطقه از پایه‌های ثابت لیگ برتر فوتسال کشور است. تعداد بازیکنانی که از این استان در تیم‌های ملی حضور دارند، نشان‌دهنده توجه خراسان به فوتسال است، اما این که چه شرایطی برای تیم‌های فوتسالی این استان وجود دارد، به سیاست‌ کل استان بستگی دارد. در حال حاضر هیئت فوتبال خراسان رضوی به خوبی از هر دو نماینده خراسان در لیگ برتر آقایان و بانوان به خوبی حمایت می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

حسين یکشنبه , ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۲

تا دیر نشده چند تا بازیکن جوان را به تیم ملی بیاور که به سرنوشت ویلموتس دچار نشوی!