کد خبر : 147404
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 آذر 1398 - 16:41
-

ترابیان :در فوتسال شایستگی‌های لازم را نشان ندادیم / مس موفق نبود تا برگ برنده‌ای داشته باشیم

ترابیان :در فوتسال شایستگی‌های لازم را نشان ندادیم / مس موفق نبود تا برگ برنده‌ای داشته باشیم
عباس ترابیان، عضو سابق کمیته فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا معتقد است که ایران حتی در فوتسال هم برگ برنده‌ای برای دریافت جایزه نداشته است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، عباس ترابیان در مورد خالی ماندن دست ایران از کسب جایزه در مراسم برترین‌های فوتبال آسیا در سال ۲۰۱۹ اظهار داشت:‌ در کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) کمیته‌ای وجود دارد که تمام موارد و شاخص‌ها برای انتخاب برترین‌ها را بررسی می‌کند. به طور مثال برای انتخاب بهترین بازیکن سال آسیا چند شاخص وجود دارد که بررسی عملکرد بازیکن در بازی‌های ملی و باشگاهی روی تصمیم اعضای این کمیته تأثیرگذار است.

عضو سابق کمیته فوتسال کنفدراسیون فوتبال آسیا در واکنش به اینکه ایران هر سال بهترین بازیکن فوتسال آسیا را دریافت می‌کرد و چرا امسال دست ایران از این جایزه هم کوتاه ماند، اظهار داشت: ما در فوتسال هم شایستگی‌های لازم را نشان ندادیم و قدرت همیشگی را نداشتیم. به طور مثال مهدی جاوید کاندیدای دریافت بهترین بازیکن فوتسال بود، اما ما در رده باشگاهی هم عملکرد خوبی نداشتیم و تیم مس سونگون موفق نبود تا برگ برنده‌ای داشته باشیم که با این برگ برنده جایزه دریافت کند. لابی کردن چندان در تقسیم جوایز تأثیرگذار نیست و همان‌طور که گفتم یک کمیته در این خصوص تصمیم‌گیری می‌کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

رضا دوشنبه , ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۱

فدراسیون ۵ ستاره همش رو سوزاند از بی کفایتی!!!