کد خبر : 147394
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 آذر 1398 - 16:24
-

جاوید :سال قبل این عنوان در دستان من بود ولی به من داده نشد / پارسال و امسال آمارم در آسیا بی ‌نظیر بود

جاوید :سال قبل این عنوان در دستان من بود ولی به من داده نشد / پارسال و امسال آمارم در آسیا بی ‌نظیر بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهدی جاوید درباره انتخاب بهترین بازیکن سال فوتسال آسیا و کسب این عنوان توسط توموکی یوشیکاوا ژاپنی اظهار داشت: من خودم اصلاً امسال به دریافت این جایزه امیدوار نبودم. سال قبل این عنوان در دستان من بود ولی به داده نشد. من سال قبل قهرمانی جام ملت‌ها، بهترین بازیکن ایران،‌ آقای گل ایران،‌ بهترین

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهدی جاوید درباره انتخاب بهترین بازیکن سال فوتسال آسیا و کسب این عنوان توسط توموکی یوشیکاوا ژاپنی اظهار داشت: من خودم اصلاً امسال به دریافت این جایزه امیدوار نبودم. سال قبل این عنوان در دستان من بود ولی به داده نشد. من سال قبل قهرمانی جام ملت‌ها، بهترین بازیکن ایران،‌ آقای گل ایران،‌ بهترین بازیکن جام باشگاه‌های آسیا،‌ آقای گل جام باشگاه‌های آسیا و مقام سومی تیمی این مسابقات با تیم بیروتی به دست آوردم،‌ وقتی با این همه عنوان پارسال به این جایزه دست پیدا نکردم،‌ امسال قطعاً این اتفاق برای من نمی‌افتاد. هر چند به لحاظ فنی امسال هم مانند سال‌های قبل عملکرد درخشانی داشتم و به لحاظ آماری این را اثبات کردم. بازهم با این وجود وقتی کاندید شدم مثل روز برایم روشن بود که به‌عنوان بهترین بازیکن آسیا انتخاب نمی‌شدم.

وی در مورد انتخاب بازیکن ژاپنی به عنوان بهترین بازیکن آسیا تصریح کرد: او هم بازیکن شایسته‌ای است و با تیمش قهرمان باشگاه‌های آسیا شد، ولی با اتفاقاتی که سال‌های قبل افتاده بود به این مراسم خوش‌بین نبودم و پیش‌بینی‌ام هم درست از آب درآمد.

ملی‌پوش فوتسال کشورمان و کاندیدای کسب عنوان برترین بازیکن آسیا در مورد اینکه آیا پیش از مراسم به او اعلام شده بود که به‌عنوان بهترین بازیکن آسیا انتخاب نشده است،‌ گفت: در فوتسال فقط نفر برنده را به مراسم دعوت می‌کنند و چه امسال و چه سال قبل هیچ دعوت‌نامه‌ای برای من ارسال نشد و از دو هفته قبل مشخص بود که این عنوان به من نخواهد رسید.

جاوید درباره اینکه همواره حرف و حدیث فراوانی پیرامون انتخاب برترین بازیکن فوتسال آسیا مطرح می‌شود بیان کرد: من سال قبل خیلی شفاف صحبت کردم و دوست ندارم دوباره تکرار کنم. به‌هرحال عنوان مرد سال آسیا یک عنوان فردی است، من هم سال قبل و امسال آماری را به ثبت رساندم که در آسیا بی ‌نظیر بود و کسی نزدیک به این آمار هم نبود. با این وجود این اتفاق دیگر برای من دغدغه‌ای نیست. وقتی سال قبل با این همه عنوان تیمی و فردی نتوانستم به‌عنوان مرد سال آسیا انتخاب شوم، دیگر این عنوان جایگاهی نزد من ندارد. بعد از اتفاقی که سال قبل افتاد، امسال هم سعی کردم و خودم را در اوج نگه داشتم و قطعاً سال‌های بعد هم تا زمانی که بتوانم تلاش می‌کنم در بهترین سطح باشم.منبع: تسنیم

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.