کد خبر : 147309
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 آذر 1398 - 13:25
-

حسن زاده: بازی‌های دوستانه با تیمهای قدرتمند دنیا برای تیم ملی مفید است/ در مقابل اسلواکی هیجانی بازی کردیم

حسن زاده: بازی‌های دوستانه با تیمهای قدرتمند دنیا برای تیم ملی مفید است/ در مقابل اسلواکی هیجانی بازی کردیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، اصغر حسن‌زاده در مورد بازی روز گذشته  که بین تیم‌های  ایران و  اسلواکی با تساوی به پایان رسید، اظهار داشت: بازی خوب و پربرخوردی بود و هر دو تیم فکر نمی کردند که یک بازی دوستانه است. البته بازیکنان ما در ابتدا کمی هیجانی بازی کردند که همین موضوع

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، اصغر حسن‌زاده در مورد بازی روز گذشته  که بین تیم‌های  ایران و  اسلواکی با تساوی به پایان رسید، اظهار داشت: بازی خوب و پربرخوردی بود و هر دو تیم فکر نمی کردند که یک بازی دوستانه است. البته بازیکنان ما در ابتدا کمی هیجانی بازی کردند که همین موضوع باعث شد که گل اول را دریافت کنیم اما رفته رفته بازیکنان هماهنگ‌تر شده و هر چقدر که به جلو رفتیم عملکردشان بهتر شد. البته اسلواکی یکی از تیم‌های خوب جهان و اروپا است.

کاپیتان تیم ملی گفت: این تورنمنت‌ها و بازی‌های دوجانبه برای تیم ملی و کادر فنی می تواند بسیار مفید باشد. از یک طرف بازیکنان در زمین تحت فشار تیم‌های قدرتمند دنیا قرار می‌گیرند و از طرف دیگر کادر فنی می‌تواند نقاط ضعف و قوت تیم ملی را پیدا کند. درست است روز گذشته بازی با تساوی ۵ بر ۵ به پایان رسید  اما همانطور که گفتم اسلواکی یکی از تیم‌های خوب دنیاست. همه در تیم ملی تلاشمان را می‌کنیم که تا قبل از بازی‌های آسیایی و مقدماتی جام جهانی آماده‌تر و هماهنگ‌تر شویم.

وی در مورد شرایط این روزهای تیم ملی تصریح کرد: شرایط تیم ملی خوب و از نظر جسمانی همگی در شرایط خوبی بسر می برند، البته چند بازیکن مصدوم هم داریم. تمامی این بازیکنان از دل لیگ بیرون آمدند و کمی تمرکزشان روی لیگ است اما با توجه به اینکه لیگ قبل از بازی‌های آسیایی به پایان می‌رسد تمرکز این بازیکنان هم بهتر می‌شود.

حسن‌زاده در پاسخ به سؤالی که آیا بازی‌های تدارکاتی مناسبی تا امروز برای تیم ملی در نظر گرفته شده است، تاکید کرد: این موضوع را کادر فنی باید پاسخ دهد اما من معتقدم هر چقدر بازی دوستانه با تیم‌های سطح یک جهان داشته باشیم بهتر می‌توانیم نقاط ضعف و قوت تیم را تشخیص دهیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.