کد خبر : 147420
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 آذر 1398 - 17:52
-

از دست رفتن جایزه ۵ ساله بهترین بازیکن فوتسال، دسته گل تازه مسی ها!

از دست رفتن جایزه ۵ ساله بهترین بازیکن فوتسال، دسته گل تازه مسی ها!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جایزه بهترین بازیکن فوتسال آسیا که سال قبل به علی اصغر حسن زاده رسیده بود امسال از دست ایرانی ها پرید و با وجود کاندیدا شدن مهدی جاوید برای کسب این جایزه، بازیکن ژاپنی این عنوان را از آن خود کرد. یوشیکاوا که در ترکیب تیم ناگویا توانست مس سونگون

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جایزه بهترین بازیکن فوتسال آسیا که سال قبل به علی اصغر حسن زاده رسیده بود امسال از دست ایرانی ها پرید و با وجود کاندیدا شدن مهدی جاوید برای کسب این جایزه، بازیکن ژاپنی این عنوان را از آن خود کرد. یوشیکاوا که در ترکیب تیم ناگویا توانست مس سونگون را در فینال جام باشگاه های آسیا شکست دهد این عنوان را مرهون قهرمانی با تیمش است و اگر مس در فینال آسیا قهرمان می شد بدون شک این جایزه که حق مسلم مهدی جاوید بود به او می رسید.

نکته تاسف بار تر اینکه در ۵ سال اخیر این جایزه متعلق به ایرانی ها بوده است.بعد از سال ۲۰۱۳ که سوفاووت تایلندی عنوان مرد سال فوتسال آسیا را کسب کرد در سال ۲۰۱۴ این جایزه به اصغر حسن زاده رسید،در سال ۲۰۱۵ وحید شمسایی بهترین بازیکن شد،در سال ۲۰۱۶ ، ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ هم مجددا حسن زاده صاحب این جایزه شد تا حالا ناکامی مسی ها به سلطه ۵ ساله ایران بر این عنوان خاتمه دهد.

این دسته گل مسی ها که با نتایج ضعیف در جام باشگاه های آسیا و جهان شروع شد حالا با پس گرفتن جایزه بهترین بازیکن آسیا از ایران هم ادامه پیدا کرد تا شاهکار دیگری در برگ مدیریتی این باشگاه ثبت شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

نادر دوشنبه , ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۲

شما چقدر با مدیریت باشگاه مس سونگون مشکل داری، واقعاً که عقده ای به تمام معنا هستید