کد خبر : 147325
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 آذر 1398 - 13:36
-

ملی پوش فوتسال ایران به دنبال تعلیق محرومیت

ملی پوش فوتسال ایران به دنبال تعلیق محرومیت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بعد از بازی رفت تیم های فوتسال شهروند ساری و گیتی پسند اصفهان در لیگ برتر فوتسال بود که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با متخلفان این مسابقه به شدت برخورد کرد. در یکی از آرای صادرشده در تاریخ ۱۲ شهریورماه، علاوه بر جریمه نقدی تیم فوتسال گیتی پسند، حمید

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بعد از بازی رفت تیم های فوتسال شهروند ساری و گیتی پسند اصفهان در لیگ برتر فوتسال بود که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با متخلفان این مسابقه به شدت برخورد کرد.

در یکی از آرای صادرشده در تاریخ ۱۲ شهریورماه، علاوه بر جریمه نقدی تیم فوتسال گیتی پسند، حمید احمدی ملی پوش این تیم هم به خاطر آنچه که «بدرفتاری در مقابل مقام رسمی مسابقه و حمله به سمت داور و ضربه زدن و توهین به او» عنوان شده بود، ۶ ماه از همراهی این تیم محروم شد.

این رای در حالی صادر شد که گیتی پسند به این بازیکن نیاز مبرم داشت. احمدی به دنبال این است که با اتمام نیمی از این محرومیت (این محرومیت فردا سه ماهه می شود) درخواست استیناف خود را ارائه بدهد. طبق قانون، احمدی با اظهار ندامت می تواند خواهان بخشش نیمی دیگر از دوران محرومیتش شود و در صورت موافقت کمیته استیناف، می تواند گیتی پسند را در ادامه رقابت های لیگ برتر همراهی کند.

احمدی در حال حاضر تیم ملی فوتسال ایران را در تورنمنت بین المللی مشهد همراهی می کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.