کد خبر : 147501
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آذر 1398 - 13:58
-

تیم ملی فوتسال اسلواکی بعد از بازی با ایران بدون لباس ماند!

تیم ملی فوتسال اسلواکی بعد از بازی با ایران بدون لباس ماند!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال ایران در اولین دیدار خود در تورنمنت بین المللی مشهد روز یکشنبه به مصاف اسلواکی رفت که این بازی با نتیجه تساوی ۵ – ۵ خاتمه یافت. اتفاقات بعد از این مسابقه برای اعضای تیم اسلواکی تازگی داشته و حتی باعث تعجب آنها شده است. این موضوعی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم ملی فوتسال ایران در اولین دیدار خود در تورنمنت بین المللی مشهد روز یکشنبه به مصاف اسلواکی رفت که این بازی با نتیجه تساوی ۵ – ۵ خاتمه یافت.

اتفاقات بعد از این مسابقه برای اعضای تیم اسلواکی تازگی داشته و حتی باعث تعجب آنها شده است. این موضوعی است که سایت فدراسیون فوتبال اسلواکی در گزارش بازی با ایران به آن پرداخته است.

این سایت با عنوان «بعد از بازی با ایران تقریبا بدون لباس باقی ماندیم» نوشت: «هواداران ایران بسیار شگفت انگیز تیمشان را تشویق کردند. نزدیک به دو هزار نفر در سالن بودند ولی بازیکنان ما از این فضا لذت بردند بخصوص در پایان مسابقه که چندین کودک داخل زمین شدند. آنها از بازیکنان اسلواکی خواهان دریافت لباس و تیشرت و عکس یادگاری شدند و یا با بازیکنان دست دادند. بعضی از آنها هم صرفا با بازیکنان ایران خداحافظی می کردند. اما هنگامی که بازیکنان اسلواکی قصد داشتند از زمین خارج شوند، تماشاگران ایران به شدت آنها را تشویق کردند. خیلی از بازیکنان با هواداران عکس سلفی گرفتند. اختلاف ارتفاع زمین و سکوی تماشاگران یک متر و نیم بود و هواداران هنگام خروج بازیکنان اسلواکی با آنها دست می دادند. بعضی ها آنقدر هیجان زده بودند که می خواستند بازیکنان را بالا بکشند.

تعجب برانگیز نیست که مسئولان برگزاری به سرعت بازیکنان ما را به رختکن بردند. اعضای تیم ما برای مدتی نتوانستند به سمت اتوبوس خودشان بروند و رختکن را ترک کنند چرا که هواداران در مقابل اتوبوس حضور داشتند. پلیس مجبور شد راهرویی را تا اتوبوس برای ما باز کند که حدود ۱۰ تا ۲۰ دقیقه طول کشید. نزدیک به رختکن اسلواکی یک اتوبوس قرار داشت که برای بازیکنان ایران بود. مسئولان برگزاری در این موضوع دچار اشتباه شده بودنداما به سرعت متوجه شدند که ما باید به کجا برویم.»

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.