کد خبر : 147431
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آذر 1398 - 8:39
-

طیبی: مردم باید بدانند که تیم‌ها به شدت قوی شده و پیشرفت کرده‌اند / دیدارهای دوستانه برای شناسایی مشکلات تیم است نه کسب نتیجه!

طیبی: مردم باید بدانند که تیم‌ها به شدت قوی شده و پیشرفت کرده‌اند / دیدارهای دوستانه برای شناسایی مشکلات تیم است نه کسب نتیجه!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، لژیونر مشهدی تیم ملی فوتسال ایران گفت: در هر جایگاهی که قرار دارم مدیون مردم مشهد هستم و بازی در این شهر برایم افتخار است. حسین طیبی در خصوص تساوی تیم ملی فوتسال ایران مقابل اسلواکی در تور سه‌جانبه بین المللی فوتسال در مشهد، اظهار کرد: بازی خوبی انجام

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، لژیونر مشهدی تیم ملی فوتسال ایران گفت: در هر جایگاهی که قرار دارم مدیون مردم مشهد هستم و بازی در این شهر برایم افتخار است.

حسین طیبی در خصوص تساوی تیم ملی فوتسال ایران مقابل اسلواکی در تور سه‌جانبه بین المللی فوتسال در مشهد، اظهار کرد: بازی خوبی انجام دادیم. اسلواکی یکی از تیم‌های خوب اروپا است و بازی فیزیکی و قدرتی این تیم به تیم ایران کمک خواهد کرد. با توجه به اینکه امسال درگیر جام ملت‌های آسیا و جام جهانی هستیم، بازی‌ در این تورنمنت به کمک ایران می‌آید و نقاط ضعف تیم مشخص می‌شود.

وی بیان کرد: اکثر بازیکنان تیم ملی درگیر بازی‌های لیگ هستند و فقط دو روز برای این بازی تمرین کردیم. سایر لژیونرها هم عملکرد خوبی در تیم ملی نداشتند. نتایج بازی‌های تدارکاتی مهم نیست و باید بازی‌های زیادی را پشت سر بگذاریم تا برای رقابت‌های بزرگ آماده شویم. بازی با تیم‌های خوب و قوی اروپایی باعث می‌شود تا نقاط ضعف و قوت تیم ملی مشخص شود. دیدارهای دوستانه برای شناسایی مشکلات تیم است نه کسب نتیجه.

لژیونر مشهدی تیم ملی فوتسال ایران اضافه کرد: از زمان شروع بازی تا پایان، روی تیم حریف فشار آوردیم و پرسینگ را به خوبی انجام دادیم. زمانی که مرتکب خطای پنجم شدیم، تمرکز تیم ازدست رفت اما با صحبت‌های کادر فنی، پنالتی دو به حریف ندادیم. در هر جایگاهی، همواره مدیون مردم مشهد هستم و بازی در مشهد برایم افتخار است. سازمان‌دهی تورنمنت بین المللی بسیار سخت است، اما این مهم توسط هیئت فوتبال استان به بهترین نحو ممکن صورت گرفت.

طیبی یادآور شد: تیم‌های آسیایی روز به روز در حال پیشرفت هستند. باید شرایط تیم ملی بهتر شود و مسئولین نگاه ویژه‌تری داشته‌باشند. مردم همیشه توقع قهرمانی از تیم ملی دارند اما باید بدانند که سایر تیم‌ها به شدت قوی شده و پیشرفت کرده‌اند. تلاش می‌کنیم تا از عنوان قهرمانی خود در جام ملت‌های آسیا دفاع کنیم. به امید برد و ارائه یک بازی زیبا و جذاب به مصاف بلاروس خواهیم رفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.