کد خبر : 147434
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آذر 1398 - 8:45
-

مسیر قهرمانی ، از برد بلاروس خسته می گذرد!

مسیر قهرمانی ، از برد بلاروس خسته می گذرد!
تیم ملی فوتسال کشورمان در دومین دیدار خود در چارچوب رقابت‌های ۳ جانبه مشهد امروز از ساعت ۱۸ در سالن شهید بهشتی باید به مصاف تیم خوب و قدرتمند بلاروس برود.

  به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال کشورمان در دومین دیدار خود در چارچوب رقابت‌های ۳ جانبه مشهد امروز از ساعت ۱۸ در سالن شهید بهشتی باید به مصاف تیم خوب و قدرتمند بلاروس برود. تیم ملی فوتسال کشورمان در اولین بازی خود که شب گذشته برگزار کرد، برابر تیم ملی اسلواکی قرار گرفت و در پایان این دیدار جذاب و دیدنی ۲ تیم به تساوی پر گل ۵ بر ۵ دست یافتند. ملی پوشان فوتسال کشورمان یک بار هم سال گذشته در تورنمنت چهار جانبه‌ای که در کشور اسلواکی برگزار شد برابر این تیم قرار گرفت و در پایان آن مسابقه هم با نتیجه مساوی ۳ بر ۳ متوقف شده بود.

بلاروس‌ها فوتسال بسیار خوبی را به نمایش می‌گذارند و در دنیا جزء تیم‌های خوب و قدرتمند به حساب می‌آیند. آن‌ها هم اکنون در رنکینگ جهانی فوتسال در جایگاه بیستم جهان قرار دارند و همچنین تیم ملی فوتسال کشورمان هم در جایگاه چهارم رنکینگ جهانی جای گرفته است و این جایگاه هر ۲ تیم ایران و بلاروس نشان از آن دارد که بازی بین این ۲ تیم یک دیدار جذاب و دیدنی از آب در خواهد آمد.

همچنین لازم به یادآوری است که تیم ملی فوتسال کشورمان مهر ماه پارسال در تورنمنت چهار جانبه‌ای که به میزبانی کشورمان در شهر تبریز برگزار شد، با تیم ملی بلاروس یک بازی دوستانه برگزار کرد و درپایان توانست با نتیجه ۳ بر ۱ این تیم را شکست دهد.

تیم ملی فوتسال بلاروس امسال باید در جام ملت‌های اروپا شرکت کند و، چون تیم ملی فوتسال کشورمان در سطح جهانی بازی می‌کند به همین دلیل بلاروس‌ها تصمیم گرفتند که امسال به ایران بیایند و یک بازی تدارکاتی با ما برگزار کنند تا بتوانند با آمادگی بالایی راهی رقابت‌های جام ملت‌های اروپا شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.