کد خبر : 147437
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آذر 1398 - 8:48
-

تلاش شهروند برای رسیدن به جمع بالانشینان

تلاش شهروند برای رسیدن به جمع بالانشینان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بازی‌های معوقه هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال از امروز با انجام ۲ دیدار آغاز می‌شود و سایر بازی‌های معوقه این هفته قرار است روز‌های پنجشنبه و جمعه هفته جاری برگزار شود. شاهین کرمانشاه – مقاومت البرز ساعت ۱۷:۰۰ سالن شهید بهشتی در اولین دیدار معوقه هفته هفدهم لیگ برتر ۲ تیم شاهین

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بازی‌های معوقه هفته هفدهم لیگ برتر فوتسال از امروز با انجام ۲ دیدار آغاز می‌شود و سایر بازی‌های معوقه این هفته قرار است روز‌های پنجشنبه و جمعه هفته جاری برگزار شود.

شاهین کرمانشاه – مقاومت البرز ساعت ۱۷:۰۰ سالن شهید بهشتی

در اولین دیدار معوقه هفته هفدهم لیگ برتر ۲ تیم شاهین کرمانشاه و مقاومت البرز از ساعت ۱۷ در سالن شهید بهشتی کرمانشاه به مصاف هم می‌روند. شاهینی‌ها که در این فصل برای اولین بار در رقابت‌های لیگ برتر حضور پیدا کرده اند هنوز موفق نشدند که عملکرد مناسبی را از خود نشان دهند. این تیم در بازی گذشته خود رد هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر برابر تیم خوب و قدرتمند شهروند ساری قرار گرفت و با نتیجه ۷ بر ۴ شکست خورد.

 این تیم باید امروز بازی عقب افتاده خود را برابر تیم مقاومت البرز برگزار کند. تیم فوتسال شاهین کرمانشاه تا قبل از برگزاری بازی معوقه هفته هفدهم با کسب ۱۱ امتیاز در رده چهاردهم جدول مسابقات قرار دارد و برای آن که از تیم‌های سقوط کننده به دسته پایین‌تر نباشد باید حتماً در دیدار‌های آینده خود امتیازات لازم را کسب کند.

از آن سوی میدان تیم مقاومت البرز قرار دارد که در این فصل عملکرد چندان بدی نداشته است. به طوری که در بعضی از بازی‌های سخت خود موفق شده به برتری دست پیدا کند و در بعضی از بازی‌های به نسبت آسان تن به شکست داده است. حال این تیم فردا باید به مصاف شاهینی برود که این روز‌ها زیاد حال خوشی را ندارد و چند هفته‌ای می‌شود که در انتهای جدول جای خوش کرده است. مقاومت البرز تا قبل از برگزاری بازی معوقه هفته هفدهم با کسب ۱۸ امتیاز در جایگاه نهم جدول رده بندی مسابقات قرار دارد.

شهروند ساری – ارژن شیراز ساعت ۱۷:۳۰ سالن شهید سید رسول حسینی

در دیگر بازی معوقه هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر  ۲ تیم شهروند ساری و ارژن شیراز از ساعت ۱۷:۳۰ در سالن شهید سید رسول حسینی شهر ساری به مصاف هم می‌روند. این بازی می‌تواند از جذابیت‌های خاصی برخوردار باشد. تیم فوتسال شهروند ساری در نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر عملکرد فوق العاده‌ای را از خود نشان داده است و توانسته در اکثر بازی‌های نیم فصل دوم امتیازات کافی را کسب کند.شهروند تا پیش از برگزاری بازی معوقه هفته هفدهم با کسب ۲۹ امتیاز در رده هفتم جدول جای گرفته اند و اگر بتواند در بازی فردا برابر ارژن شیراز به پیروزی دست پیدا کند می‌تواند موقتاً تا رده سوم جدول رده بندی بالا بیاید.

از آن طرف میدان تیم خوب و یکدست ارژن شیراز قرار دارد که در نی فصل دوم با جذب چند بازیکن خوب و آینده دار عملکرد مناسبی را از خود به نمایش گذاشته است. ارژنی‌ها در بازی هفته گذشته خود برابر تیم قدرتمند گیتی پسند اصفهان قرار گرفت و با این که موفق شدند بازی خوبی را از خود به نمایش گذارند، اما در نهایت با ۳ گل از نماینده قدرتمند اصفهان شکست خورد. تیم فوتسال ارژن شیراز تا قبل از برگزاری بازی معوقه هفته هفدهم با کسب ۱۶ امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول رده بندی قرار دارد و اگر این تیم هم بتواند در برابر شهروند ساری به برتری دست پیدا کند می‌تواند موقتاً خود را تا رده نهم جدول بالا بکشد.

برنامه کامل بازی‌های معوقه هفته هفدهم لیگ برتر به شرح زیر است:

سه شنبه ۱۲ / ۱۰ / ۹۸

شاهین کرمانشاه – مقاومت البرز ساعت ۱۷:۰۰ سالن شهید بهشتی کرمانشاه

شهروند ساری – ارژن شیراز ساعت ۱۷:۳۰ سالن شهید سید رسول حسینی ساری

پنجشنبه ۱۴ / ۱۰ / ۹۸

ستارگان ورامین – ملی حفاری اهواز ساعت ۱۷:۰۰ سالن شهید گلعباسی ورامین

اهورا بهبهان – آذرخش بندرعباس ساعت ۱۷:۰۰ سالن علی ابن ابی طالب (ع) بهبهان

جمعه ۱۵ / ۱۰ / ۹۸

گیتی پسند اصفهان – سوهان محمد سیما قم ساعت ۱۷:۳۰ سالن پیروزی اصفهان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.