کد خبر : 147848
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1398 - 11:32
-

لیست سیاه تیم ملی فوتسال قبل از جام ملت‌های آسیا

لیست سیاه تیم ملی فوتسال قبل از جام ملت‌های آسیا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال ایران هفته گذشته در تورنمنت سه جانبه مشهد با حضور اسلواکی و بلاروس از رسیدن به عنوان قهرمانی بازماند. ایران در بازی با اسلواکی با نتیجه ۵ – ۵ متوقف شد و برابر بلاروس هم ۳ بر ۲ شکست خورد تا بر همه عیان شود که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم ملی فوتسال ایران هفته گذشته در تورنمنت سه جانبه مشهد با حضور اسلواکی و بلاروس از رسیدن به عنوان قهرمانی بازماند. ایران در بازی با اسلواکی با نتیجه ۵ – ۵ متوقف شد و برابر بلاروس هم ۳ بر ۲ شکست خورد تا بر همه عیان شود که ایران در فاصله چهار ماه تا جام ملت های آسیا مشکلات بزرگی دارد. شاید تا پیش از این تورنمنت هیچکس تصور نمی کرد اوضاع تیم سوم جام جهانی کلمبیا و قهرمان جام ملت های آسیا تا این حد وخیم باشد.

هرچند ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال بعد از این تورنمنت از شرایط لیگ گلایه کرد و این موضوع را دلیل اصلی ناکامی تیم ملی معرفی کرد اما پیگیری های خبرنگار ما حاکی از این است که در تیم ناظم الشریعه اختلافات درونی ایجاد شده است.

حسین شمس که در تورنمنت مشهد کنار تیم ملی فوتسال حضور داشت و از وی به عنوان مدیرفنی نامرئی این تیم یاد می شود، امروز در مصاحبه ای سربسته از بازیکنانی که دست به «اقدامات غیر اخلاقی» می زنند، گلایه کرد ولی از آنها نامی نبرد.

شمس در مدت حضورش در تیم ملی (مرحله مقدماتی جام ملت های آسیا و تورنمنت مشهد) از رفتار چند ملی پوش گلایه و تاکید کرده است ایران برای تکرار عنوان قهرمانی خود در آسیا باید این نفرات را اخراج کند.

نفرات مدنظر شمس بازیکنانی هستند که اتفاقات تشکیل دهنده شاکله موفقیت ایران در جام جهانی و جام ملت های قبلی بودند یعنی فرهاد توکلی، حمید احمدی و محمدرضا سنگ سفیدی. شاید بیشترین انتقاد شمس روی بازیکنی مثل توکلی باشد که بعد از جام ملت های قبلی در چین تایپه قید همکاری با تیم ملی را هم زد و حدود دو سال به دعوت حضور در اردوهای این تیم پاسخ منفی می داد. علت اصلی این مسئله هم دخالت این بازیکن در امور فنی و امر و نهی به کادر فنی عنوان می شود. حتی گفته می شود ناظم الشریعه هم به این نتیجه رسیده که توکلی را به خاطر همین دخالت ها از لیست جام ملت های آسیا کنار بگذارد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.