کد خبر : 147940
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 آذر 1398 - 16:34
-

ابراهیمی: پس از بازگشت به ایران تقریبا از تمام تیم های بالانشین پیشنهاد داشتم/شاید نتوانم تا آخر فصل در فرش آرا بمانم!

ابراهیمی: پس از بازگشت به ایران تقریبا از تمام تیم های بالانشین پیشنهاد داشتم/شاید نتوانم تا آخر فصل در فرش آرا بمانم!

علی ابراهیمی در گفتگویی با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران بعد از پیوستنش به تیم فرش آرای مشهد گفت:بعد از بازگشتم از لیگ چین چند پیشنهاد خارجی داشتم اما با توجه به مشکلات قطعی اینترنت موفق به برقراری ارتباط به موقع نشدم و همین عدم ارتباط باعث از دست رفتن برخی از پیشنهادات شد. وی

علی ابراهیمی در گفتگویی با خبرنگار پایگاه خبری فوتسال ایران بعد از پیوستنش به تیم فرش آرای مشهد گفت:بعد از بازگشتم از لیگ چین چند پیشنهاد خارجی داشتم اما با توجه به مشکلات قطعی اینترنت موفق به برقراری ارتباط به موقع نشدم و همین عدم ارتباط باعث از دست رفتن برخی از پیشنهادات شد.

وی ادامه داد: من در لیگ چین شرایط خوبی داشتم و از لحاظ آمادگی در بهترین حالت ممکن قرار داشتم و همین امر باعث شد در یک فصل ۴۶ گل برای تیم دالیان به ثمر برسانم.
بعد از پایان لیگ چین و نیم فصل لیگ ایران از چند تیم بالانشین در جدول با من تماس هایی گرفته شد که من ضمن تشکر از مسئولین این تیم ها به دلیل اینکه هدفم بازی کردن در ایران نبود این امر صورت نگرفت.
ابراهیمی در خصوص پیوستنش به فرش آرا اظهار داشت: بعد از صحبت صمیمانه که با مجید مرتضایی و عوامل تیم داشتم از من درخواست کردند که به تیم شهرم در ادامه مسیر لیگ کمک کنم و همچنین بیان چند دیدگاه دیگر به این نتیجه رسیدیم که بعد از گذشت ۷سال بهترین زمان برای پیوستن به تیم شهرم است، چرا که خودم را همواره مدیون فوتسال مشهد می دانم، من با فرش آرا بخاطر رسیدن به هدف بزرگشان و علاقه قلبی که به این تیم و همچنین تماشاگران مشهدی دارم قرارداد امضا کردم و از این موضوع بسیار خوشحالم، امیدوارم که بتوانم در ادامه فصل به این مجموعه کمک کنم.

وی در خصوص شرایط تیم فرش آرا گفت: خداراشکر تیم شرایط بسیار خوبی دارد و این حاصل زحمات مدیریت و کادر فنی و البته کاپیتان تیم قدرت بهادری و هواداران است، از من در این تیم استقبال بسیار خوب و صمیمانه‌ای صورت گرفت،چه در دنیای مجازی و چه حضوری از طرف هم تیمی هایم که باعث تعجب و خوشحالی من شد چرا که تقریبا تمامی بچه ها از دوستان نزدیکم هستند و من متوجه شدم که رفاقت در این مجموعه یکی از رمز های موفقیت این فصل فرش آرا است.

ابراهیمی در پایان خاطرنشان کرد: ناگفته نماند که یکی از پیشنهادهای خارجی من تقریبا در شرایط پایانی قرار دارد و مسئولین تیم فرش آرا درجریان این موضوع هستند و احتمال اینکه نتوانم تا پایان فصل در خدمت تیم شهرم باشم هم وجود دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.