کد خبر : 147996
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 آذر 1398 - 11:39
-

توسلی: همچنان بر سر موضع و خواسته‌ام هستم / هدف بازیکنان و کادرفنی تیم ملی دفاع از عنوان قهرمانی آسیا است

توسلی: همچنان بر سر موضع و خواسته‌ام هستم / هدف بازیکنان و کادرفنی تیم ملی دفاع از عنوان قهرمانی آسیا است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ملی پوش فوتسال بانوان پس از دعوت مجدد به اردوهای تیم ملی گفت: همچنان روی موضع خود هستم و پیگیر حقوقم خواهم بود. فرزانه توسلی درباره دعوت دوباره‌اش به اردوهای تیم ملی فوتسال بانوان گفت: واقعیت این است همچنان بر سر موضع و خواسته‌ام  هستم و امیدوارم هر چه زودتر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، ملی پوش فوتسال بانوان پس از دعوت مجدد به اردوهای تیم ملی گفت: همچنان روی موضع خود هستم و پیگیر حقوقم خواهم بود.

فرزانه توسلی درباره دعوت دوباره‌اش به اردوهای تیم ملی فوتسال بانوان گفت: واقعیت این است همچنان بر سر موضع و خواسته‌ام  هستم و امیدوارم هر چه زودتر مسولان به خواسته هایمان که دریافت پاداش قهرمانی است جامه عمل بپوشانند.

ملی پوش فوتسال بانوان ادامه داد:  زمان حضور علی رعدی در تیم ملی  به دنبال حق و حقوقمان بودیم ولی متاسفانه برخورد شایسته ای از طرف کادر فنی ندیدیم و جواب خواسته هایمان حذف از تیم ملی بود! با روی کار آمدن  شهناز یاری با او  صحبت کردیم و درخواست کردیم که به عنوان بزرگتر و سرمربی تیم ملی دنبال حق و حقوقمان باشد. مطمئن باشید مثل قبل پیگیر هستیم و قطعا حرفمان را به گوش مسئولان می رسانیم.

دروازه بان تیم ملی افزود: خوشبختانه از لحاظ آمادگی در شرایط مطلوبی هستم و با برگزاری اردوهای مداوم این آمادگی افزایش خواهد یافت. من و تمام هم تیمی هایم به دنبال سومین قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیایی هستیم و امیدوارم که در زمان باقی مانده فدراسیون نیز تمام تلاش خود را انجام دهد، تمام شرایط را از برگزاری اردوها تا بازی های دوستانه را برای آمادگی بیشتر تیم ملی برای قهرمانی فراهم کند.

توسلی در ادامه درباره مسابقات لیگ برتر نیز خاطر نشان کرد: فصل جاری رقابت سختی را در پیش داریم چرا که تمامی تیم‌ها شرایط خوبی دارند و نتایج بازی‌های قابل پیش بینی نیست. تقریبا تمامی تیم‌ها شانس حضور در مرحله پلی آف را دارند که این نیز نشان دهنده نزدیکی تیم‌ها و افزایش سطح کیفی مسابقات است.

ملی پوش فوتسال بانوان گفت: امیدوارم از دل لیگ بازیکنان جوان و شایسته ای به بدنه تیم ملی تزریق شوند تا در سال‌های نه چندان دور بتوانیم پشتوانه خوبی برای تیم ملی داشته باشیم اما متاسفانه مانند سال های گذشته مشکلات اسپانسری در بخش فوتسال بانوان وجود دارد و در فصل جاری نیز با توجه به شرایط اقتصادی این مشکلات بیشتر شده است به همین دلیل چندین تیم به سختی مسابقات را ادامه می دهند در اواسط رقابت‌ها انصراف می دهند.

فرزانه توسلی در پایان گفت: هدف بازیکنان و کادرفنی تیم ملی دفاع از عنوان قهرمانی آسیا است و امیدوارم با تلاش و پشتکار به سومین قهرمانی در آسیا دست یابیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.