کد خبر : 148014
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 آذر 1398 - 14:07
دسته‌بندی نشده
-

جابری: هدف اصلی من حضور در پلی آف است/ چشم بسته این پست را قبول نکردم

جابری: هدف اصلی من حضور در پلی آف است/ چشم بسته این پست را قبول نکردم
سرمربی جدید هایپر شاهین شهر از شرایط تیم می گوید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مهرداد جابری سرمربی جدید تیم هایپر شهر در گفت‌گو با خبرنگار Fut5al، در خصوص آخرین وضعیت این تیم اذعان داشت: من از ابتدای نیم فصل به عنوان بازیکن وارد مجموعه هایپر شهر شدم و تمام تلاش و توان خود را برای تحقق اهداف این مجموعه گذاشتم، پس از نتایجی که کسب شد و استعفا سرمربی سابق، هیأت مدیره باشگاه پیشنهاد سرمربی گری این تیم را به من دادند.
سرمربی جدید هایپر شهر ادامه داد: جای دارد از تلاش کادرفنی قبلی تیم تشکر فراوان را داشته باشم، کادرفنی سابق هایپر شهر تلاش خود را برای محقق شدن اهداف تیم انجام دادند.
وی ادامه داد: پس از جلسه‌ای که میان من و هیأت مدیره باشگاه هایپر شهر برگزار شد، این سمت را پذیرفتم، شاید حرفی که میزنم شعاری باشد اما در میان بازیکنان تیم رفاقت و همدلی خوبی شکل گرفته و اصلی‌ترین هدف من به عنوان سرمربی جدید حفظ همین همدلی و در نهایت حفظ تیم هایپر شهر است، امیدوارم با کمک بازیکنان و مدیریت باشگاه نتایج قبلی را جبران و به بهترین نتایج دست یابیم؛ با همدلی بازیکنان و تلاش یکدیگر امیدوارم در پلی‌آف حاضر شویم.
جابری در خصوص آینده تیم هایپر شهر تصریح کرد: شرایط فعلی مساعد نیست، اما سعی می‌کنیم با استفاده از تمام توانمان نتایج قبلی را جبران و در جایگاهی قرار بگیریم که لایق هایپر شهر و فوتسال اصفهان باشد.
سرمربی جدید هایپر شهر پیرامون آخرین وضعیت کادرفنی تیم خود افزود: مجددا جای دارد از زحمات کادرفنی قبلی باشگاه تشکر کنم، در تلاش هستیم که بهترین کادر فنی را در کنار بازیکنان داشته باشیم و تا پیش از دیدار با شهروند معرفی کنیم.
وی در خصوص اولین تجربه مربی‌گری خود تصریح کرد: مربی گری هم فصل جدید از فعالیت ورزشی من خواهد بود، چشم بسته وارد این عرصه نشدم و امیدوارم بتوانم با تلاشی که انجام خواهد داد بهترین نتیجه را کسب کنم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 3 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس دوشنبه , ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۹

البته که چشم بسته نیومدی از نیم فصل مدام بازیکنان رو تحریک به اعتصاب کردی و تیم رو نابود کردی
بعضی از ادمها واقعا چه نون هایی میخورن

ایمان دوشنبه , ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۵

دعوایی که پارسال تو گیتی کردی چی شد؟؟؟؟

ناشناس سه شنبه , ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۴

خداحافظ لیگ برتر